Jak i dlaczego warto analizować ruch na stronie firmy?
Dla skutecznego rozwoju firmy konieczne jest dbanie o widoczność strony firmy w sieci oraz monitorowanie ruchu na tej stronie – zwracają uwagę eksperci Akademii Przedsiębiorcy.
Podpowiadają także jakie narzędzia do analizy strony warto wykorzystywać.
Wiedza o kliencie i siła marki
W artykule „Jak mierzyć ruch na stronie” wyjaśniają do czego można wykorzystywać analizę ruchu na stronie firmy. Pokazują szereg korzyści wynikających z tego typu wiedzy.
W skrócie można stwierdzić, że dzięki tej analizie poznaje się upodobania swoich klientów, to co ich interesuje, a także siłę marki firmy w porównaniu do konkurencji.
Narzędzia do analizy
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa podają nazwy narzędzi, które mogą być wykorzystane przez firmę do analizy ruchu na jej witrynie internetowej.
Krótko omawiają zalety bezpłatnych i płatnych narzędzi dostępnych na rynku.
W przypadku płatnych narzędzi tłumaczą, że dzięki nim uzyskuje się wiedzę o kluczowych słowach w danym czasie. Ich używanie może poprawić pozycjonowanie strony firmy w internecie.