Jak COVID-19 wpłynął na relacje agentów ubezpieczeniowych z firmami ubezpieczeniowymi

Jak COVID-19 wpłynął na relacje agentów ubezpieczeniowych z firmami ubezpieczeniowymi
Źródło: Wiener
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wiener gwarantuje swoim agentom pierwszeństwo w relacjach z klientami, pozyskanymi za ich pośrednictwem. Takie zobowiązanie znalazło się we wdrożonej do wszystkich umów agencyjnych Klauzuli Fair Play.

#AnnaWłodarczykMoczkowska: Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec Klientów pozyskanych przez Agenta #Ubezpieczenia #AgentUbezpieczeniowy #KlauzulaFairPlay #Wiener

Nowe technologie, potrzeba precyzyjnej personalizacji oferty oraz przeniesienie komunikacji z offline do online – to wszystko redefiniuje rolę agenta ubezpieczeniowego.

Jest on doradcą, który dziś, dzięki nowoczesnym technologiom, może profesjonalnie i sprawnie obsłużyć nawet najbardziej wymagającego klienta.

Ubezpieczyciel ‒ Agent: relacja oparta na zaufaniu

Niezwykle ważna w tym procesie jest relacja agenta z ubezpieczycielem, która powinna opierać się na wzajemnym zaufaniu i stałej komunikacji dopasowanej do potrzeb agenta.

‒ Mamy świadomość, że stabilne i transparentne relacje z Partnerami biznesowymi oraz wspieranie ich codziennej pracy pozwala nam realizować ambitne cele. A jest to szczególnie trudny czas dla całej branży ubezpieczeń.

Wprowadzając do wszystkich umów agencyjnych Klauzulę Fair Play, gwarantujemy naszym Agentom bezpieczeństwo portfela Klientów, a tym samym prowadzenia biznesu  oraz, a może przede wszystkim, pierwszeństwo w obsłudze sprzedażowej pozyskanych Klientów – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter>> (otwiera się na nowej zakładce)”> >>>

Nowa platforma Wie.net

Model biznesowy Wiener oparty jest na bliskiej relacji z siecią sprzedaży, bezpośrednim wspieraniu sprzedawców w terenie oraz stale poszerzanej i uatrakcyjnianej ofercie.

Najbliższe tygodnie to czas kolejnych wdrożeń produktowych oraz nowoczesnych i w pełni cyfrowych ścieżek sprzedaży na nowej platformie Wie.net.

‒ Wdrożenie nowej  platformy umożliwia Agentom jeszcze sprawniejszą obsługę zdalną Klientów. Będzie ona tym lepsza, im bardziej kompletne dane Klientów znajdą się w systemie. Wiemy, że rynek ma z tym problem, dlatego chcemy zapewnić Agentom poczucie bezpieczeństwa w wykorzystywaniu wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą Wie.net.

Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec Klientów pozyskanych przez Agenta – dodaje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >> (otwiera się na nowej zakładce)”>>>>

Klauzula Fair Play to element konsekwentnie realizowanej od lat strategii bliskiej współpracy z siecią agencyjną.

Spółka planuje szereg wdrożeń produktowych odpowiadających na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku oraz rozwiązań technicznych i biznesowych ułatwiających codzienną pracę agentom.

Źródło: Wiener