Jak COVID-19 wpłynął na relacje agentów ubezpieczeniowych z firmami ubezpieczeniowymi
Nowe technologie, potrzeba precyzyjnej personalizacji oferty oraz przeniesienie komunikacji z offline do online – to wszystko redefiniuje rolę agenta ubezpieczeniowego.
Jest on doradcą, który dziś, dzięki nowoczesnym technologiom, może profesjonalnie i sprawnie obsłużyć nawet najbardziej wymagającego klienta.
Ubezpieczyciel ‒ Agent: relacja oparta na zaufaniu
Niezwykle ważna w tym procesie jest relacja agenta z ubezpieczycielem, która powinna opierać się na wzajemnym zaufaniu i stałej komunikacji dopasowanej do potrzeb agenta.
‒ Mamy świadomość, że stabilne i transparentne relacje z Partnerami biznesowymi oraz wspieranie ich codziennej pracy pozwala nam realizować ambitne cele. A jest to szczególnie trudny czas dla całej branży ubezpieczeń.
Wprowadzając do wszystkich umów agencyjnych Klauzulę Fair Play, gwarantujemy naszym Agentom bezpieczeństwo portfela Klientów, a tym samym prowadzenia biznesu oraz, a może przede wszystkim, pierwszeństwo w obsłudze sprzedażowej pozyskanych Klientów – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter>> (otwiera się na nowej zakładce)”> >>>
Nowa platforma Wie.net
Model biznesowy Wiener oparty jest na bliskiej relacji z siecią sprzedaży, bezpośrednim wspieraniu sprzedawców w terenie oraz stale poszerzanej i uatrakcyjnianej ofercie.
Najbliższe tygodnie to czas kolejnych wdrożeń produktowych oraz nowoczesnych i w pełni cyfrowych ścieżek sprzedaży na nowej platformie Wie.net.
‒ Wdrożenie nowej platformy umożliwia Agentom jeszcze sprawniejszą obsługę zdalną Klientów. Będzie ona tym lepsza, im bardziej kompletne dane Klientów znajdą się w systemie. Wiemy, że rynek ma z tym problem, dlatego chcemy zapewnić Agentom poczucie bezpieczeństwa w wykorzystywaniu wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą Wie.net.
Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec Klientów pozyskanych przez Agenta – dodaje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.
Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >> (otwiera się na nowej zakładce)”>>>>
Klauzula Fair Play to element konsekwentnie realizowanej od lat strategii bliskiej współpracy z siecią agencyjną.
Spółka planuje szereg wdrożeń produktowych odpowiadających na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku oraz rozwiązań technicznych i biznesowych ułatwiających codzienną pracę agentom.