IT@BANK. Technologie – AJHMedia Sp. z o.o.: Cyfrowa transformacja to przyszłość oddziałów bankowych
Kontakt i obsługa klientów nigdy nie będzie wyłącznie „cyfrowa”.
Digitalizacja przyniosła znaczne korzyści klientom banków. Zarządzanie kontem i usługami banku stało się łatwiejsze z każdego miejsca i o dowolnym czasie. Jednak w przypadku złożonych transakcji, jak: wydawanie kart ATM, umowy kredytowe, transakcje hipoteczne, liczą się interakcje fizyczne i kontakt z ludźmi. Banki nie mogą po prostu zamknąć swoich oddziałów.
Co myślisz o przekształceniu punktów obsługi klientów na inteligentne oddziały cyfrowe?
Przed podjęciem takiej decyzji banki powinny najpierw usprawnić kanały komunikacji z klientami: przed planowanym odwiedzeniem oddziału, podczas wizyty i po jej zakończeniu. Rozwiązanie Customer Experience Management firmy SEDCO może pomóc w osiągnięciu tego celu, w pięciu inteligentnych krokach:
Krok 1: Wirtualne kolejkowanie. Możliwość zaplanowania spotkania i rezerwacji miejsca w kolejce.
Umożliwienie klientom rezerwacji terminów wizyt przed przyjściem do oddziału w celu zaoszczędzenia ich czasu. System SEDCO zapewnia klientom wejście do wirtualnej kolejki i otrzymanie biletu:
- poprzez aplikację mobilną na telefon komórkowy,
- za pośrednictwem strony internetowej,
- z samoobsługowych kiosków informacyjnych.
Krok 2: Bezproblemowa obsługa klientów umówionych na wizytę w oddziale i tych klientów, którzy przyszli do oddziału bez wcześniejszej rezerwacji.
Klienci bez umówionych spotkań mogą przyjść do oddziału i za pośrednictwem automatu biletowego pobrać bilet do kolejki. W tym przypadku system SEDCO umożliwi:
- zarządzanie obsługą klientów umówionych na spotkanie i tymi, którzy pobrali bilet w oddziale,
- pierwszeństwo klientów na podstawie ich identyfikacji (klienci VIP, korporacyjni).
|
Krok 3: Wyświetlanie treści multimedialnych dopasowanych do klientów przebywających aktualnie w oddziale.
Zaangażuj klientów oczekających na obsługę, dzięki modułowi Digital Signage:
- prezentuj swoje produkty / usługi za pomocą ukierunkowanych reklam wyświetlanych na monitorach wielkoformatowych i stanowiskowych,
- poinformuj klientów o statusie kolejki i wyświetlaj tą informację na ekranach multimedialnych.
Krok 4: Spersonalizowana podróż i obsługa dla każdego klienta.
Dzięki modułowi systemu kolejkowego SEDCO wszystkie dane klientów i historia transakcji mogą się pojawiać na ekranie pracownika banku przed rozpoczęciem przywołania danej osoby do stanowiska obsługi, w celu:
- przywitania swoich klientów z imienia i nazwiska, a nie jako numer biletu,
- umożliwienia sprzedaży innych produktów na podstawie profilu i historii klientów,
- uzyskania pełnego wglądu w historię klientów, potrzeby i trendy.
Krok 5: Kontrola oddziałów z dowolnego miejsca w czasie rzeczywistym.
Zaawansowana architektura systemu centralnego SEDCO pozwala na zarządzanie i uproszczoną kontrolę wszystkich oddziałów oraz zainstalowanych urządzeń. Dzięki temu otrzymujemy:
- zdalny monitoring i aktualizację treści Digital Signage na wszystkich ekranach,
- natychmiastowe powiadomienia w przypadku jakichkolwiek istotnych komplikacji,
- możliwość podjęcia szybkich działań w przypadku niezadowolenia klienta z obsługi,
- pełny wgląd w każdy oddział, usługę i wydajność pracowników,
- możliwość zmniejszenia kosztów administracyjnych w celu zapewnienia najlepszego wykorzystania zasobów firmy.
Przekształć swoje oddziały w inteligentny Bank cyfrowy, aby obniżyć koszty i wielkość oddziału, jednocześnie rozszerzając swoje usługi dostępne 24/7.
Automatyczne bankomaty (ATM) od dziesięcioleci są standardowym narzędziem bankowym, ale teraz dostępne są nowe trendy w bankowości cyfrowej. Twoi klienci mogą dokonywać transakcji bezgotówkowych w dowolnym momencie za pomocą kiosków samoobsługowych SEDCO.
Wielofunkcyjne automaty samoobsługowe to przyszłość!
Samoobsługowe punkty obsługi klientów to ogromny krok w kierunku inteligentnego, cyfrowego oddziału. Uruchom swoje wirtualne punkty obsługi, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy wideo ze zdalnymi konsultantami, udostępniając jednocześnie wygodny dostęp do wielu usług przez cały czas 24/7.