IT@BANK. Technologie – AJHMedia Sp. z o.o.: Cyfrowa transformacja to przyszłość oddziałów bankowych

IT@BANK. Technologie – AJHMedia Sp. z o.o.: Cyfrowa transformacja to przyszłość oddziałów bankowych
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Globalne banki chcą obniżać koszty operacyjne, zapewniając jednocześnie najlepszą obsługę klienta. Czy muszą zamykać swoje oddziały, przechodzić na bankowość internetową lub wdrażać punkty samoobsługowe?

Kontakt i obsługa klientów nigdy nie będzie wyłącznie „cyfrowa”.

Digitalizacja przyniosła znaczne korzyści klientom banków. Zarządzanie kontem i usługami banku stało się łatwiejsze z każdego miejsca i o dowolnym czasie. Jednak w przypadku złożonych transakcji, jak: wydawanie kart ATM, umowy kredytowe, transakcje hipoteczne, liczą się interakcje fizyczne i kontakt z ludźmi. Banki nie mogą po prostu zamknąć swoich oddziałów.

Co myślisz o przekształceniu punktów obsługi klientów na inteligentne oddziały cyfrowe?

Przed podjęciem takiej decyzji banki powinny najpierw usprawnić kanały komunikacji z klientami: przed planowanym odwiedzeniem oddziału, podczas wizyty i po jej zakończeniu. Rozwiązanie Customer Experience Management firmy SEDCO może pomóc w osiągnięciu tego celu, w pięciu inteligentnych krokach:

 

Krok 1: Wirtualne kolejkowanie. Możliwość zaplanowania spotkania i rezerwacji miejsca w kolejce.

Umożliwienie klientom rezerwacji terminów wizyt przed przyjściem do oddziału w celu zaoszczędzenia ich czasu. System SEDCO zapewnia klientom wejście do wirtualnej kolejki i otrzymanie biletu:

  • poprzez aplikację mobilną na telefon komórkowy,
  • za pośrednictwem strony internetowej,
  • z samoobsługowych kiosków informacyjnych.

 

Krok 2: Bezproblemowa obsługa klientów umówionych na wizytę w oddziale i tych klientów, którzy przyszli do oddziału bez wcześniejszej rezerwacji.

Klienci bez umówionych spotkań mogą przyjść do oddziału i za pośrednictwem automatu biletowego pobrać bilet do kolejki. W tym przypadku system SEDCO umożliwi:

  • zarządzanie obsługą klientów umówionych na spotkanie i tymi, którzy pobrali bilet w oddziale,
  • pierwszeństwo klientów na podstawie ich identyfikacji (klienci VIP, korporacyjni).

Automatyczne bankomaty (ATM) od dziesięcioleci są standardowym narzędziem bankowym, ale teraz dostępne są nowe trendy w bankowości cyfrowej. Twoi klienci mogą dokonywać transakcji bezgotówkowych w dowolnym momencie za pomocą kiosków samoobsługowych SEDCO.

Krok 3: Wyświetlanie treści multimedialnych dopasowanych do klientów przebywających aktualnie w oddziale.

Zaangażuj klientów oczekających na obsługę, dzięki modułowi ­Digital Signage:

  • prezentuj swoje produkty / usługi za pomocą ukierunkowanych reklam wyświetlanych na monitorach wielkoformatowych i stanowiskowych,
  • poinformuj klientów o statusie kolejki i wyświetlaj tą informację na ekranach multimedialnych.

Krok 4: Spersonalizowana podróż i obsługa dla każdego klienta.

Dzięki modułowi systemu kolejkowego SEDCO wszystkie dane klientów i historia transakcji mogą się pojawiać na ekranie pracownika banku przed rozpoczęciem przywołania danej osoby do stanowiska obsługi, w celu:

  • przywitania swoich klientów z imienia i nazwiska, a nie jako numer biletu,
  • umożliwienia sprzedaży innych produktów na podstawie profilu i historii klientów,
  • uzyskania pełnego wglądu w historię klientów, potrzeby i trendy.

Krok 5: Kontrola oddziałów z dowolnego miejsca w czasie rzeczywistym.

Zaawansowana architektura systemu centralnego SEDCO pozwala na zarządzanie i uproszczoną kontrolę wszystkich oddziałów oraz zainstalowanych urządzeń. Dzięki temu otrzymujemy:

  • zdalny monitoring i aktualizację treści Digital Signage na wszystkich ekranach,
  • natychmiastowe powiadomienia w przypadku jakichkolwiek istotnych komplikacji,
  • możliwość podjęcia szybkich działań w przypadku niezadowolenia klienta z obsługi,
  • pełny wgląd w każdy oddział, usługę i wydajność pracowników,
  • możliwość zmniejszenia kosztów administracyjnych w celu zapewnienia najlepszego wykorzystania zasobów firmy.

Przekształć swoje oddziały w inteligentny Bank cyfrowy, aby obniżyć koszty i wielkość oddziału, jednocześnie rozszerzając swoje usługi dostępne 24/7.

Automatyczne bankomaty (ATM) od dziesięcioleci są standardowym narzędziem bankowym, ale teraz dostępne są nowe trendy w bankowości cyfrowej. Twoi klienci mogą dokonywać transakcji bezgotówkowych w dowolnym momencie za pomocą kiosków samoobsługowych SEDCO.

Wielofunkcyjne automaty samoobsługowe to przyszłość!

Samoobsługowe punkty obsługi klientów to ogromny krok w kierunku inteligentnego, cyfrowego oddziału. Uruchom swoje wirtualne punkty obsługi, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy wideo ze zdalnymi konsultantami, udostępniając jednocześnie wygodny dostęp do wielu usług przez cały czas 24/7.