IT@BANK 2012: Zrównoważona droga do zysków

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2012.11.foto.111.b.250xWiele firm korzystających z rozwiązań do przetwarzania dokumentów staje przed dylematem: wydajność czy ekologia? Na szczęście nie trzeba już wybierać. Nowoczesne rozwiązania i systemy pozwalają optymalizować procesy, przynosząc wymagane oszczędności i minimalizując jednocześnie oddziaływanie na środowisko. To jeden z najważniejszych elementów zrównoważonego biznesu.

Canon jest jedną z tych firm, za którą stoi coś więcej niż tylko biznes. U podstaw działalności tej japońskiej marki leży filozofia Kyosei. Słowo to oznacza wspólne życie i pracę dla dobra ogółu, co jest zasadą praktykowaną przez wszystkich pracowników Canon. Filozofia ta wyznacza misję i wartości, decyduje o sposobie, w jaki traktuje się pracowników i prowadzi interesy. Od początku istnienia firmy jej celem jest prowadzenie działalności w sposób odpowiedzialny. Canon wierzy, że nowe rozwiązania i udoskonalenia techniczne, które zostały zastosowane w produktach, powinny wzbogacić życie klientów i użytkowników, nie szkodząc środowisku.

Canon koncentruje swoje działania na trzech kluczowych obszarach: środowisku, społeczeństwie i biznesie.

Środowisko

Od projektowania i produkcji, poprzez eksploatację, aż po recykling i ponowne użycie materiałów – na każdym z tych etapów tworzona jest większa wartość przy ograniczonym wykorzystaniu zasobów naturalnych. Dodatkowo, dzięki ponownemu przetwarzaniu i wykorzystaniu surowców, minimalizowana jest ilość odpadów, co przyczynia się do przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

Społeczeństwo

Firma Canon dąży do tego, aby przynosić korzyści społeczeństwu, podnosząc poziom życia osób, które pozostają pod wpływem jej działal – ności. Od klientów po inwestorów, od pracowników po organizacje poza – rządowe i społeczności lokalne w regionach, w których firma prowadzi działalność, przestrzega się zobowią – zań etycznych i realizuje programy wsparcia. Ich zakres jest szeroki – od ochrony środowiska i edukacji, aż po wolontariat wśród pracowników.

Biznes

Dla firmy Canon kluczowe jest prowadzenie działań zgodnie z zasadami ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI