IT@BANK 2014: Wideoekspert w bankowości – naturalny krok w komunikacji z klientem

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Komunikacja była i jest naturalną potrzebą każdego człowieka, a ludzie od dawien dawna poszukiwali różnych sposobów porozumiewania się ze sobą. Rozwój form komunikacji wynikał zarówno z rozwoju człowieka jako istoty, jak i rozwoju cywilizacji. Dzisiejszy rozwój technologiczny pozwala nam na komunikację wizualną na odległość z wykorzystaniem systemów wideokonferencyjnych

Czy wideokomunikacja może znaleźć zastosowanie w banku? Placówki bankowe są bardzo ważnym kanałem obsługi klientów, zwłaszcza w zakresie złożonych produktów finansowych. Na dojrzałych rynkach finansowych ich ilość jest systematycznie ograniczana na rzecz obsługi elektronicznej. Ten sam trend będzie można zaobserwować w Polsce. Ma to związek z rosnącą automatyzacją obsługi klienta, który oczekuje dostępu do wielu usług finansowych z każdego miejsca, o każdej porze. Kontakt osobisty z klientem jest nieoceniony, jednak jest najdroższym kanałem komunikacji.

Można go zastąpić poprzez wdrożenie usługi zdalnego eksperta bankowego, dzięki której:

  • klient spotka się z doradcą finansowym bez wychodzenia z domu lub biura,
  • doradca szybko i czytelnie dopasuje produkty finansowe do indywidualnych potrzeb,
  • bank podniesie poziom i atrakcyjność obsługi klienta oraz dostępność usług i produktów, ograniczając koszty związane z rozbudową sieci tradycyjnych placówek,
  • dostępność do usługi jest możliwa w modelu 24/7.
<...>

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI