IPA: centrum usług wspólnych assistance i concierge

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

kolo.ratunkowe.01.250x167Inter Partner Assistance realizuje w Polsce obsługę świadczeń concierge dla posiadaczy kart Visa Infinite z Rosji, Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Kazachstanu, Mołdawii i Ukrainy. Usługi realizowane są na całym świecie od czerwca 2012 r.

Grupa Axa Assistance, do której należą polskie spółki, podjęła decyzję o przejęciu brytyjskiej firmy WhiteConcierge. Od roku 1998 WhiteConcierge działał jako dostawca rozwiązań White Label dla klientów biznesowych w 24 krajach świata, głównie w Europie.

Przejęcie WhiteConcierge to naturalny krok w rozwoju strategii rozwoju biznesu Axa Assistance” – tłumaczy Piotr Mazurkiewicz, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu Inter Partner Assistance. „Grupa, do której należą polskie oddziały działające pod marką Inter Partner Assistance, wdraża nową strategię globalną, która ma bezpośredni wpływ również na nasze działania lokalne. Myślę, że 2013 r. będzie rokiem zmian na rynku usług assistance i concierge w naszym kraju. Przyzwyczailiśmy się do pewnego typowego standardu w działaniu dostawców „assistance” i w naszej ocenie należy ten obraz sytuacji przewartościować” – dodaje.

Źródło: PIU