Internetowe Rewolucje dla Eksportu: Google przeszkoli 3 tys. polskich małych i średnich firm

Internetowe Rewolucje dla Eksportu: Google przeszkoli 3 tys. polskich małych i średnich firm
Fot. Pixabay.com
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Google chce przeszkolić 3 tys. polskich małych i średnich firm do końca roku w ramach programu Internetowe Rewolucje dla Eksportu, poinformowała dyrektor Google Polska Agnieszka Hryniewicz Bieniek. W tym celu koncern zlokalizował narzędzie Market Finder.

#Google od czterech lat wspiera polskie firmy w marketingu online i narzędziach internetowych #MSP #firmy

„Chcemy przeszkolić 3 tys. firm do końca roku w ramach programu Internetowe Rewolucje dla Eksportu. Gospodarka cyfrowa jest kolejnym impulsem do wzrostu dla Polski. Nasz kraj jest cyfrowym challengerem, który w procesie transformacji cyfrowej nie musi gonić Zachodu” – powiedziała Hryniewicz Bieniek podczas prezentacji programu.

Czytaj także: Tylko co dziesiąta polska firma korzysta z chmury. Orange i Google to zmienią?

Google od czterech lat wspiera polskie firmy

Google od czterech lat wspiera polskie firmy w marketingu online i narzędziach internetowych. Jak podała dyrektor polskiej części koncernu, 150 tys. firm zostało przeszkolonych online i kolejne 15 tys. w ramach spotkań z ekspertami koncernu.

„62% firm potwierdziło pozytywny wpływ programu na ich biznes, a 13% osiągnęło taki wzrost, aby zwiększyć zatrudnienie. Teraz mamy nową odsłonę programu i bardziej kompleksowe narzędzia, w tym eksportowe.

Narzędzie Market Finder

Dyrektor SMB Marketing Google Marcin Karnowski wskazał na narzędzie Market Finder, które aktualnie łączy dane z wiedzą Google o 15 rynkach eksportowych.

„Narzędzie zawiera rekomendacje rynków, wiedzę o logistyce, płatnościach na poszczególnych rynkach i rozwiązania marketingowe. Ponadto oferuje tworzenie planów eksportu i dotarcia do nowych rynków dla małych firm, a to wszystko teraz w lokalizacji polskiej” – powiedział Karnowski.

Źródło: ISBnews