Inteligo reklamuje igo lokatę

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

inteligo.01.150xStartuje telewizyjna kampania internetowej igo lokaty Inteligo. Telewizyjne spoty stanowią uzupełnienie trwającej już kampanii internetowej. Dwie linie kreatywne podkreślają kluczowe atrybuty produktu: prostotę zakładania i obsługi igo lokaty oraz jej dostępność nawet dla osób, które nie mają jeszcze w Inteligo konta. Działania wspierające kampanię mają być również prowadzone na Facebooku.

Igo lokata to depozytowy produkt z dzienną kapitalizacją odsetek wprowadzony przez Inteligo w drugiej połowie września. Od tego czasu trwają działania promocyjne w Internecie. 28 października rusza także kampania w telewizji – ostatni raz Inteligo wykorzystywało to medium przy reklamach z Marią Peszek i Smolikiem w 2010 roku. Nowe spoty kontynuują wprowadzony wtedy motyw przedmiotów i symboli zawieszonych w powietrzu na białym tle. Odwołują się one do najważniejszych atutów igo lokaty: prostoty i szybkości procesu jej zakładania oraz wysokiego oprocentowania. Na igo lokacie można zarobić nawet 5,52% w skali roku, co stanowi odpowiednik 7% na tradycyjnej lokacie.

Pierwsza linia kreatywna realizuje myśl, że „założenie lokaty w Inteligo jest proste, jak z bicza strzelił”.

111031.igo.lokaty.01.550x

Druga, nieco łagodniejsza linia, podkreśla, że „prościej jest napić się mleka z dzbanka, niż wydoić krowę – tak samo proste jest założenie igo lokaty”.

111031.igo.lokaty.02.550x

Kreacje telewizyjne przygotowała agencja Testardo Gram, internetowe – OS3 Multimedia. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Universal McCann (TV) oraz Value Media i Cube Group (Internet). Kampania telewizyjna jest prowadzona we wszystkich pasmach, między innymi w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, TVN Turbo oraz w ramach pakietu obejmującego wybrane programy dostępne na platformie Cyfra+. Z kolei w działaniach internetowych wykorzystywane są największe serwisy internetowe (m.in. Google, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, YouTube) oraz porównywarki lokat i portale biznesowe, docierające do odbiorców zainteresowanych tematyką finansową (m.in. Money.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Kampania internetowa potrwa do końca listopada, telewizyjna – do 4 grudnia.

W listopadzie działaniom stricte reklamowym ma towarzyszyć zwiększona aktywność Inteligo na Facebooku. Po raz pierwszy bank planuje wykorzystać swój profil w serwisie do prowadzenia akcji promocyjnej na taką skalę. Dzięki specjalnej aplikacji, klienci, którzy założyli lub założą igo lokatę i będą polecać ją swoim znajomym będą mogli walczyć o atrakcyjne nagrody, takie jak iPady2.