ING Życie analizuje rolę ubezpieczeń grupowych

ING Życie analizuje rolę ubezpieczeń grupowych
Logo ING Banku Śląski Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
ING Życie, przy współpracy z magazynem Harvard Business Review, przeprowadziło szereg wywiadów z dyrektorami HR czołowych polskich pracodawców.

Pierwszy raz na tak szeroką skalę na polskim rynku ubezpieczyciel zapytał, jak znane firmy podchodzą do kwestii dbania o pracownika oraz jakie narzędzia w wymienionym celu wykorzystują. W wyniku badania powstał raport o roli ubezpieczeń grupowych w zarządzaniu zespołem.

Jako wiodąca marka na rynku ubezpieczeń postanowiliśmy, przy współpracy z prestiżowym magazynem o zarządzaniu, przywództwie i biznesie, dotrzeć do wyróżniających się na krajowym rynku firm. Znając ich potrzeby oraz oczekiwania, między innymi co do oferowanych przez nas usług, jesteśmy również w stanie skutecznie rozwijać produkty dedykowane mniejszym przedsiębiorcom” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.

Przeprowadzone badanie pomoże nam więc jeszcze dokładniej sprofilować ofertę, tak aby była możliwie najkorzystniejsza zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika” – dodaje Agnieszka Chmurska, kierownik ds. produktów w ING Życie.

Wyniki badania potwierdziły, że grupowe ubezpieczenia na życie stanowią jeden z najbardziej pożądanych przez zatrudnionych benefitów pracowniczych.

Źródło: PIU