ING jako pierwszy bank w Polsce uruchomił BLIK dla klientów korporacyjnych
BLIK dla biznesu to nowa funkcjonalność ING Business dla klientów korporacyjnych, która umożliwia płacenie przy pomocy kodów BLIK.
– Usługę płatności BLIK dla biznesu uruchomiliśmy w odpowiedzi na głosy klientów, którzy na co dzień posługują się BLIKIEM w życiu prywatnym. Brakowało na rynku takiego rozwiązania dla firm, czego potwierdzeniem jest fakt, że w ciągu tygodnia od uruchomienia usługi mamy ponad 1500 aktywacji BLIKA dla biznesu, a wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł. Cieszę się, że jako pierwsi mogliśmy udostępnić je naszym klientom. Jest ono bardzo wygodne dla firmy także dlatego, że może korzystać z BLIKA jako alternatywy do kart służbowych – podkreśla Izabela Całusińska, dyrektorka Obszaru Cash Management.
Jak działają płatności BLIK?
Płatności kodami BLIK dla biznesu działają tak samo jak dla klientów indywidualnych. Kod BLIK generuje się w aplikacji mobilnej ING Business, a transakcję potwierdza PINem. Przed aktywacją usługi należy zaktualizować aplikację mobilną ING Business.
Czytaj także: Przelewy na telefon BLIK już dostępne w Banku BNP Paribas >>>
Przy użyciu kodu BLIK można płacić w Internecie, na terminalach, wypłacać gotówkę w oznaczonych bankomatach w kraju, a także wpłacać we wpłatomatach ING i sieci Planet Cash.
– Dostrzegamy, że klienci chętnie przenoszą dobre doświadczenia z bankowości indywidualnej na grunt biznesowy, szukają podobnego poziomu wygody. Coraz więcej naszych cyfrowych rozwiązań dla firm spełnia te oczekiwania. Wydłużyliśmy godziny przyjmowania przelewów Elixir i Sepa, a wiele transakcji realizujemy w trybie 24/7. Nasi klienci biznesowi mogą wymieniać waluty i zasilać karty przedpłacone przez całą dobę, również w niedzielę i święta. Wszystkie przelewy krajowe księgujemy w czasie rzeczywistym. BLIK dla biznesu to kolejne wygodne rozwiązanie, które udostępniamy w aplikacji ING Business – mówi Ewa Łuniewska, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.