Inbank zmienia się online: startuje nowa bankowość elektroniczna i strona internetowa

Inbank zmienia się online: startuje nowa bankowość elektroniczna i strona internetowa
Źródło: Inbank Polska
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Oddział Inbanku w Polsce startuje z nową, odświeżoną stroną internetową pod adresem www.inbank.pl. Jedną z kluczowych funkcjonalności nowej odsłony strony jest Interbanka, czyli internetowe konto obsługi klienta, dzięki któremu klienci banku otrzymają możliwość zarządzania wszystkimi posiadanymi przez siebie produktami w bezpieczny i wygodny sposób.

„Ze względu na to, że w naszej działalności wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania z obszaru fintech, tworząc własne technologie, a ponad 1/3 pracowników całej Grupy stanowią doświadczeni specjaliści IT, zależało nam na odświeżeniu wizytówki banku, jaką jest strona internetowa. Wraz z nową odsłoną wizualną, wprowadziliśmy funkcjonalność Interbanki, która umożliwi naszym klientom szybki i wygodny wgląd oraz administrowanie posiadanymi przez nich produktami Inbanku” – tłumaczy Maciej Pieczkowski, Członek Zarządu AS Inbank oraz Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w Polsce.

Estetyka, funkcjonalność, bezpieczeństwo

Odświeżony wygląd oraz estetyka strony internetowej Inbank.pl ma wartość nie tylko wizerunkową. Celem wprowadzonych zmian jest także poprawa funkcjonalności i user experience, a także dostosowanie strony do najlepszych światowych wzorców. Poszerzony i dostępny w bardziej przejrzystej formie dla odbiorcy będzie kompleksowy pakiet informacji o usługach i produktach Inbanku.

Nowa Interbanka to także dostęp do pełnej omnikanałowości, czyli współpraca wszystkich kanałów sprzedaży. W praktyce oznacza to, że wniosek kredytowy rozpoczęty w dowolnym kanale sprzedaży, przy wykorzystaniu dowolnego frontendu banku, na dowolnym etapie może być kontynuuowany przez klienta w nowej Interbance. Dodatkowo bank przeszedł na usługę PSD2 AIS (account information service) w procesach zdalnej identyfikacji tożsamości klienta, dzięki czemu weryfikacja klienta jest jeszcze szybsza i bezpieczna. Inbank udostępnił także w procesach kredytowych możliwość automatycznego pobrania wyciągów bankowych poprzez PSD2 AIS, dzięki czemu proces udokumentowania dochodu klienta ulega wygodnej automatyzacji, a dane finansowe są szybko kategoryzowane, co dodatkowo skraca czas wydania decyzji kredytowej.

Sprawnie i bezpiecznie

Od strony funkcjonalności administracyjnych, od teraz jeszcze więcej spraw załatwianych dotychczas przez klientów na infolinii banku będzie dostępnych w profliu użytkownika Interbanki. Po zalogowaniu  użytkownicy z łatwością pozyskają informacje o posiadanych produktach, m.in. dla kredytów: o wysokości raty, datach płatności, czy numerze rachunku do spłaty; a dla lokat: o terminie obowiązywania lokaty, czy wysokości wypracowanych odsetek. Klienci uzyskają również możliwość ustawienia automatycznej prolongaty lokaty lub rezygnacji z niej. Całościowo oznacza to zatem nowy, szybszy i bardziej komfortowy, a jednocześnie w pełni bezpieczny, sposób kontaktu klienta z Inbankiem. Bank planuje sukcesywnie dodawać kolejne funkcjonalności pomocne w codziennym zarządzaniu produktami.

Czytaj także: Grupa Inbank wprowadza transgraniczne płatności za e-zakupy w 3 częściach lub odroczone o 30 dni >>>

W Polsce Inbank specjalizuje się w dostarczaniu kredytów ratalnych, samochodowych i gotówkowych, wspierając tym samym rozwój i skalowanie biznesu współpracujących z nim merchantów w obszarze handlu, eCommerce, sektora odnawialnych źródeł energii, ubezpieczeń lub medycyny. W ofercie Inbanku znajdują się także m.in. najlepiej oprocentowane na polskim rynku, nieobjęte  dodatkowymi warunkami, lokaty terminowe. Oddział Inbanku w Polsce jest członkiem Związku Banków Polskich.