iKioski w oddziałach Alior Banku. Pracownicy pokażą, jak korzystać z bankowości internetowej

iKioski w oddziałach Alior Banku. Pracownicy pokażą, jak korzystać z bankowości internetowej
Fot. Alior Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
We wszystkich oddziałach Alior Banku powstały iKioski - specjalne miejsca dla klientów, którzy z pomocą bankiera chcą wypróbować bankowość internetową, po raz pierwszy się do niej zalogować i poznać jej możliwości. Pracownicy banku mają również na swoich smartfonach zainstalowaną demonstracyjną wersję aplikacji mobilnej. Dzięki niej mogą od razu pokazać, jakie ma funkcje i do czego można je wykorzystać. Dodatkowo wszyscy klienci mogą skorzystać w oddziałach Alior Banku z darmowej sieci Wi-Fi.

We wszystkich oddziałach @AliorBankSA powstały #iKioski – specjalne miejsca dla klientów, którzy z pomocą bankiera chcą wypróbować bankowość internetową #AliorBank

– Nasi klienci coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie dają bankowość internetowa i aplikacja mobilna. W ciągu roku liczba użytkowników aplikacji naszego banku wzrosła o 80 proc. Z bankowości internetowej z kolei może już korzystać prawie 3 mln naszych klientów – mówi Marek Wasilewski, Dyrektor Zarządzający w Pionie Sprzedaży Klienta Indywidualnego.

Aby ułatwić pierwszy zdalny kontakt z bankiem, w oddziałach Alior Banku powstały specjalne wydzielone miejsca, gdzie znajduje się tablet z dostępem do sieci. To na nim – z pomocą bankiera – klient może wypróbować bankowość internetową i krok po kroku odkrywać jej możliwości. Może zalogować się do niej i od razu skorzystać, np. wykonując przelew.

Czytaj także: Alior Bank: liczba użytkowników bankowości mobilnej wzrosła o 60 proc. w ciągu roku >>>

Zmieniły się oczekiwania klientów w zakresie obsługi w oddziałach Alior Banku

– Dostępność nowych technologii, a przede wszystkim szybkie tempo wprowadzania innowacyjnych rozwiązań informatycznych na rynku finansowym, zmieniły zachowania naszych klientów. Tym samym inne są ich oczekiwania w zakresie obsługi w oddziałach Alior Banku. Nasze analizy wskazują jednoznacznie, że pomimo zmian rynkowych jest grupa, która nadal oczekuje dostępności oddziału oraz bezpośredniego kontaktu z pracownikami banku. Stąd pomysł, by udostępnić klientom dostęp do sieci i urządzeń mobilnych od razu w oddziale, gdzie mogą skorzystać z pomocy bankiera – mówi Tomasz Gilowski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Segment Klienta Indywidualnego.

Czytaj także: Otwarta bankowość w Alior Banku jeszcze w IV kwartale 2019 r. >>>

Można również nauczyć się korzystania z aplikacji mobilnej

Każdy, kto przyjdzie do oddziału Alior Banku, może też nauczyć się korzystania z aplikacji mobilnej. Bankierzy mają już smartfony z zainstalowaną demonstracyjną wersją aplikacji, by móc pokazać, jak ona działa. – Poprowadzi on klienta krok po kroku, nauczy logowania, wykonywania transakcji – tłumaczy Anna Kaczmarska, Menedżer ds. Wsparcia Sprzedaży.

We wszystkich 195 oddziałach Alior Banku dostępne jest już darmowe Wi-Fi. Aby z niego skorzystać, wystarczy połączyć się z siecią o nazwie ALIORBANK_ODDZIAL i wpisać hasło: BankNowosci.

Źródło: Alior Bank