Idea Bank z tytułem „Innowacyjnej Firmy 2019”

Idea Bank z tytułem „Innowacyjnej Firmy 2019”
Idea Bank - Logo (źródło: Idea Bank S.A.)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wprowadzona przez Idea Bank w czerwcu 2019 r. nowoczesna technologia komunikacji z klientem, Video BOT, została wyróżniona we wspólnym raporcie tygodnika Gazety Finansowej i miesięcznika Home&Market przyznaniem Idea Bankowi tytułu "Innowacyjnej Firmy 2019".
Wprowadzona przez @IdeaBankSA nowoczesna technologia komunikacji z klientem, #VideoBOT, została wyróżniona we wspólnym raporcie tygodnika Gazety Finansowej i miesięcznika Home&Market #IdeaBank

Raport INNOWACYJNA FIRMA 2019 r.  ma na celu promocję nowoczesnych projektów i firm, dla których ważnym kierunkiem rozwoju jest m.in. rozwój technologii oraz wyznaczanie trendów w swoich branżach. Ranking rozwiązań posiadających takie unikatowe cechy jest sporządzany przez tygodnik Gazeta Finansowa i miesięcznik Home&Market.

Jak działa Video BOT?

Video BOT, dzięki któremu Idea Bank został w tym rankingu uhonorowany, to rozwiązanie perspektywiczne, zgodne z aktualnymi trendami na rynku finansowym. Obecnie spersonalizowane video wspiera klienta w nawigacji na tzw. landing page (miejsce pierwszego kontaktu Klienta z ofertą Banku). Jego podstawowym zadaniem jest udzielenie pomocy w wypełnieniu formularza. Video BOT jest też użytecznym narzędziem w kampaniach sprzedażowych.

Czytaj także: Idea Bank zamknął III kwartał 2019 roku na plusie >>>

Jak to działa? Video BOT wita użytkownika na stronie na landing page (której wygląd zmienia się w zależności od pory dnia), wchodzi z nim w interakcję, pomaga wypełnić formularz: zadaje pytania, weryfikuje poprawność wypełnienia pól.

– Idea Bank obsługuje przede wszystkim mikro- i małe przedsiębiorstwa. Nagrodzony w rankingu innowacyjności Video BOT jest kolejnym po kasoterminalu docenionym przez rynek wdrożeniem, tym razem wspierającym naszych Klientów w składaniu wniosków dotyczących różnych produktów, bez konieczności wizyty w oddziale, czy nawet kontaktu z infolinią. Statystyki korzystania z wirtualnego doradcy pokazują, że to rozwiązanie, którego głównym celem jest  oszczędność czasu przedsiębiorców, jest lubiane przez naszych Klientów – mówi Bartosz Witorzeńć, dyrektor departamentu marketingu i CRM w Idea Bank.

Źródło: Idea Bank