GTV partnerem ogólnopolskiego programu dla uczniów szkół – ,,Start do Kariery”

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

studenci.uczelnie.01.400x267GTV - międzynarodowy dystrybutor oraz czołowa polska firma na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia została oficjalnym partnerem drugiej edycji kampanii,,Start do Kariery", która jest skierowana do uczniów oraz absolwentów szkół zawodowych
i techników. Inicjatywa ma ułatwić uczniom zdobycie niezbędnej wiedzy i kompetencji, które pomogą im sprawnie wejść na rynek pracy. Patronat honorowy nad projektem sprawuje Minister Edukacji, Ośrodek Rozwoju Edukacji i Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

Cele programowe będą realizowane za pośrednictwem platformy edukacyjnej dla uczniów
i nauczycieli – startdokariery.pl, raportu badawczego,,AKTYWNI+ Młodzi fachowcy na rynku pracy”, cyklu warsztatów w szkołach na terenie całej Polski, konferencji naukowej dla nauczycieli oraz wizyt studyjnych w zakładach pracy dla uczniów szkół współpracujących
z programem.

Firma GTV swój udział w projekcie zaznacza poprzez przygotowanie serii materiałów eksperckich dla uczniów i nauczycieli na platformę edukacyjną startdokariery.pl. Dotyczą one takich aspektów jak prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, cechy idealnego kandydata na konkretne stanowisko pracy czy drogowskazu kariery ułatwiającego wspinanie się po kolejnych szczeblach na ścieżce zawodowej młodego adepta. Forma przekazu została dostosowana do potrzeb młodego pokolenia, poprzez przedstawienie treści dotyczących rozwoju osobistego w formie infografik, komiksów czy map kariery.

Doceniając inicjatywę Gumtree skierowaną do uczniów szkolących się do wykonywania konkretnego zawodu, firma GTV dodatkowo udzieli komentarza do badania
pt.,,AKTWYNI+ Młodzi fachowcy na rynku pracy”, aby podzielić się bogatym doświadczeniem zdobytym podczas wdrażania kilkunastoletniej, stabilnej polityki personalnej.

Po zakończeniu pierwszego etapu Startu do Kariery siedziba GTV otworzy się na wizytacje studyjne lokalnych szkół z województwa mazowieckiego, aby ich uczniowie mogli dowiedzieć się  więcej na temat realiów pracy, wymagań i procesu rekrutacji.

Źródło: GTV