Grupa BPS uruchomiła serwis dla klientów dotkniętych skutkami COVID-19

Grupa BPS uruchomiła serwis dla klientów dotkniętych skutkami COVID-19
Źródło: Bank BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank BPS uruchomił serwis internetowy dedykowany Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa.

#ArturAdamczyk: Naszym celem jest kierowanie Klientów do jednego miejsca w internecie skupiającego informacje o oferowanym wsparciu ze strony Banków Spółdzielczych Zrzeszenia #BPS oraz o rządowych programach pomocowych #Koronawirus #COVID19 #TarczaAntykryzysowa

Bank BPS stworzył serwis internetowy przeznaczony dla klientów banków spółdzielczych z Grupy BPS, dotkniętych skutkami finansowymi wynikającymi z pandemii koronawirusa.

W jednym miejscu znajdą oni materiały informacyjne dotyczące wsparcia Klientów indywidualnych i Przedsiębiorców, oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe.

Serwis dostępny jest pod adresem Grupy BPS

– Serwis ma służyć Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w tym trudnym dla nich czasie. Naszym celem jest kierowanie Klientów do jednego miejsca w internecie skupiającego informacje o oferowanym wsparciu ze strony Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz o rządowych programach pomocowych.

Wierzę, że przygotowany serwis wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, pomoże im łatwiej sięgnąć po informacje, a docelowo po pomoc finansową, której potrzebują – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A.

Serwis obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany, a do jego dalszego rozwoju Bank BPS zaprosił też zrzeszone Banki Spółdzielcze.

Źródło: Bank Polskiej Spółdzielczości / Bank BPS