Groupon Premium: Ekskluzywne oferty od najlepszych partnerów
Groupon Polska wprowadza markę Groupon Premium, w ramach której prezentowane będą najlepsze oferty, przygotowane przez renomowanych partnerów. Ekskluzywne propozycje wymagają wyjątkowej oprawy, dlatego wyświetlane będą w specjalnie przygotowanej szacie graficznej, zdecydowanie różniącej się od standardowej kreacji Groupon. Oferty Premium nie będą dostępne dla każdego. Zobaczą je jedynie klienci, którzy dokonali zakupu w serwisie Groupon w przeciągu kilku ostatnich miesięcy, do których wysłany zostanie specjalny newsletter.
- Oferta Groupon Premium jest naszym pomysłem na docenienie partnerów oferujących najwyższą jakość i cieszących się najlepszą renomą. Jest to także ukłon w stronę lojalnych klientów, którym w ten sposób zapewniamy dostęp do doskonałych, wyjątkowych ofert – powiedział Andrzej Morawski, Dyrektor Operacyjny w Groupon Polska. -‐ Marka Groupon Premium przedkłada jakość nad ilość, dlatego propozycje takie nie będą publikowane zbyt często oraz wydłużymy czas ich dostępności, choć należy pamiętać, że oferty takie będą limitowane.
Pod marką Groupon Premium w ostatnich tygodniach zaproponowane zostały już oferty zakopiańskiego Hotelu Litwor oraz katowickiej restauracji Sushi Sakana. Sukces tych kampanii pokazał ogromny potencjał marketingowy i sprzedażowy wyselekcjonowanych ofert oraz zachęcił do współpracy kolejnych przedsiębiorców. W najbliższy weekend klientom z Małopolski zaproponowana zostanie wykwintna kolacja w krakowskiej restauracji Kawaleria, cieszącej się rekomendacją przewodnika Michelin na rok 2012.
W ramach marki Groupon Premium dostępne będą m.in. oferty ekskluzywnych restauracji i hoteli, najlepsze miejsca podczas wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, elitarne formy spędzenia wolnego czasu czy rabaty na zakup biżuterii, sprzętu lub samochodów.