Grand Prix dla ubezpieczeń komunikacyjnych Warty

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

warta.nowe.250x83Ubezpieczenia komunikacyjne Warty zdobyły największą liczbę głosów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Klienta 2012. Ponieważ to trzeci z kolei złoty Laur przyznany Warcie przez klientów w tym plebiscycie, firma otrzymała tytuł Grand Prix Laur Klienta 2012.

Laur Klienta 2012 dla oferty ubezpieczeń komunikacyjnych Warty to dla nas wyjątkowo ważna nagroda. O jej przyznaniu decydują głosy samych klientów, a one są najcenniejsze, bo mówią o zaufaniu do firmy i do jej produktów. To najwyższy dowód uznania, jaki może otrzymać firma” – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. „W naszej codziennej pracy stawiamy na zaufanie klientów, elastyczność w podejściu do ich potrzeb, a także na innowacyjność produktów. Przyznanie Warcie Lauru Klienta po raz trzeci świadczy o tym, że nasze starania są widoczne i doceniane przez konsumentów” – dodaje.

Źródło: PIU