Godło „Dbamy o jakość obsługi 2012” dla Liberty Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x115Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje - otrzymał godło "Dbamy o jakość obsługi 2012". Przyznanie tytułu zostało poprzedzone audytem, który potwierdził że firma spełnia najwyższe standardy obsługi Klienta.

To kolejne wyróżnienie przyznane Liberty Direct w ostatnim czasie. We wrześniu firma otrzymała nagrodę „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2012”.

We wszystkich działaniach dążymy do tego, aby w jak najwyższym stopniu zaspokajać potrzeby Klientów. Przy obsłudze blisko 400 tys. osób oraz dynamicznym rozwoju firmy jest to duże wyzwanie. Dlatego systematycznie badamy nasze procesy organizacyjne i udoskonalamy je. Dzięki temu zyskujemy pewność, że ubezpieczone w Liberty Direct osoby są zadowolone z dostarczanych im produktów i usług. Obok niskiego wskaźnika skarg kierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, Godło „Dbamy o Jakość Obsługi” jest tego dodatkowym potwierdzeniem” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

121003.logo.dbamy.o.jakosc.uslugi.01.153x242O przyznaniu Godła „Dbamy o Jakość Obsługi” decydują wyniki audytów eksperckich realizowanych metodą Secret Client®, opierającej się na metodologii Mystery Shopper. Jest to kompleksowa analiza jakości obsługi Klientów, dokonywana przez niezależnych od firmy, ukrytych obserwatorów. Badają oni m.in. wiedzę oraz kompetencje personelu, organizację i czas obsługi, ofertę oraz jej cenę, a także zachowanie pracowników. Instytucje, które zakończą audyt pozytywnym wynikiem i tym samym spełniają najwyższe standardy obsługi Klienta nagradzane są Godłem Dbamy o Jakość Obsługi.

Liberty Direct jest dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem oferującym ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Produkty firmy dostępne są za pośrednictwem telefonu i internetu oraz multiagencji. Kluczowym założeniem Liberty Direct jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi Klienta, zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód. Dzięki przyjętej strategii, w I połowie 2012 roku firma zebrała 135 mln zł mln zł składki przypisanej brutto osiągając 54% wzrost w porównaniu do roku analogicznego okresu w 2011 roku. Towarzystwo ubezpieczyło już blisko 400 tys. pojazdów.

Źródło: Liberty Direct