Getin Bank udoskonala bankowość internetową
Na początku klienci zobaczą w nowej odsłonie moduł finanse, w którym znajdą swoje rachunki. Docelowo będzie gromadził wszystkie produkty finansowe klienta w jednym miejscu.
W następnych kwartałach zmiany obejmą wnioski produktowe i obsługowe, a potem płatności. Jako ostatnia zostanie zmieniona strona główna bankowości razem z menu. Wówczas klienci poznają pełną odsłonę nowej bankowości internetowej.
Czytaj także: Getin Noble Bank udostępnił Kantor wymiany walut w bankowości elektronicznej >>>
– Udoskonalamy naszą bankowość, ponieważ zależy nam, aby była jeszcze bardziej ergonomiczna i intuicyjna. Zaprojektowaliśmy ją w nowej odsłonie tak, aby ułatwić bankowanie również osobom ze szczególnymi potrzebami. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kilku etapach, aby nasi klienci mogli w płynny sposób przejść ze starej bankowości do nowej. Takie rozwiązanie sprawia, że nie musimy czekać cały rok na nowe rozwiązania – możemy usprawniać bankowanie krok po kroku i stopniowo przyzwyczajać klientów do nowego interfejsu – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Getin Noble Bank.
Co zyskają klienci?
Przede wszystkim dostęp do bankowości zaprojektowanej w technologii RWD. To oznacza, że będą mogli korzystać z bankowości przy pomocy urządzeń mobilnych, tabletów i smartfonów. Zaprojektowaliśmy poszczególne obszary od nowa w bardziej spójny i logiczny sposób. To jeszcze bardziej usprawni codzienne bankowanie. Klienci będą mogli szybciej i prościej kupić nowe produkty, a także złożyć wnioski obsługowe. Nową bankowość projektujemy i programujemy zgodnie z zasadami dostępności określonymi w aktualnie obowiązującym standardzie międzynarodowym – WCAG 2.1. Dzięki temu będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zmiana bankowości internetowej jest elementem Programu Transformacji Digital realizowanego obecnie w Getin Noble Banku.