Generali na Facebooku
Generali uruchomiło na internetowym serwisie społecznościowym Facebook tematyczny profil pod nazwą "Generalnie Lubię Podróże", sygnowany marką Generali Ubezpieczenia. Strona dedykowana jest wszystkim, którzy lubią podróżować i których interesują wszelkie informacje powiązane z wyjazdami, podróżami i aktywnym trybem spędzania wolnego czasu.
Na stronie będą publikowane ciekawostki ze świata, opisy interesujących miejsc, wydarzeń, linki do ciekawych relacji z bliższych i dalszych podróży oraz porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych.
Dodatkowo 20 czerwca br., w ramach nowego profilu, Generali rozpoczęło konkurs pod nazwą „Generalnie wiem za ile”. Konkurs polega na oszacowaniu przez użytkowników Facebooka ceny aktywności wakacyjnych przedstawionych na zdjęciach oraz opisanych w aplikacji konkursowej, które będzie podejmował bohater zabawy (np. kolacja w greckiej tawernie czy kurs nurkowy). Zagadki zmieniać się będą, co 3 dni, w ciągu 1 edycji zostanie wyemitowanych 17 trzydniowych zagadek. Uczestnik, który uzyska najlepszy wynik podczas całego okresu trwania konkursu otrzyma nagrodę główną, którą jest voucher wakacyjny o wartości 5 tys. zł. Planowane są dwie półtoramiesięczne edycje konkursu.
„Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają na Facebooku typowe profile firmowe zdecydowaliśmy się na zbudowanie profilu, który będzie ukierunkowany na konkretną tematykę, w tym przypadku powiązaną z sezonem letnim. Konkurs to element motywacyjny do dzielenia się luźną wiedzą podróżniczą, finalnie z możliwością jej wykorzystania na wygranej w konkursie wycieczce.” – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.