Generali na Facebooku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

generali.logo.100xGenerali uruchomiło na internetowym serwisie społecznościowym Facebook tematyczny profil pod nazwą "Generalnie Lubię Podróże", sygnowany marką Generali Ubezpieczenia. Strona dedykowana jest wszystkim, którzy lubią podróżować i których interesują wszelkie informacje powiązane z wyjazdami, podróżami i aktywnym trybem spędzania wolnego czasu.

Na stronie będą publikowane ciekawostki ze świata, opisy interesujących miejsc, wydarzeń, linki do ciekawych relacji z bliższych i dalszych podróży oraz porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych.
Dodatkowo 20 czerwca br., w ramach nowego profilu, Generali rozpoczęło konkurs pod nazwą „Generalnie wiem za ile”. Konkurs polega na oszacowaniu przez użytkowników Facebooka ceny aktywności wakacyjnych przedstawionych na zdjęciach oraz opisanych w aplikacji konkursowej, które będzie podejmował bohater zabawy (np. kolacja w greckiej tawernie czy kurs nurkowy). Zagadki zmieniać się będą, co 3 dni, w ciągu 1 edycji zostanie wyemitowanych 17 trzydniowych zagadek. Uczestnik, który uzyska najlepszy wynik podczas całego okresu trwania konkursu otrzyma nagrodę główną, którą jest voucher wakacyjny o wartości 5 tys. zł. Planowane są dwie półtoramiesięczne edycje konkursu.

wrobel.pawel.01.100x125„Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają na Facebooku typowe profile firmowe zdecydowaliśmy się na zbudowanie profilu, który będzie ukierunkowany na konkretną tematykę, w tym przypadku powiązaną z sezonem letnim. Konkurs to element motywacyjny do dzielenia się luźną wiedzą podróżniczą, finalnie z możliwością jej wykorzystania na wygranej w konkursie wycieczce.” – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

Źródło: PIU