FotoKasa dla 6,5 miliona klientów PGNiG

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

city.handlowy.01.268x188Do partnerów FotoKasy, jedynej w Polsce usługi, polegającej na realizowaniu przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, od kwietnia  2012 r. dołącza PGNiG. To oznacza, że 6,5 miliona klientów największej w Polsce firmy sprzedającej gaz, ma obecnie szansę dokonywać płatności, wykorzystując funkcje posiadane przez smartfony.

FotoKasa to jedyna w naszym kraju  usługa pozwalająca dokonywać płatności z wykorzystaniem wbudowanych funkcji smartfonów, mówi Adam Grabarczyk, Szef Departamentu Bankowości Zdalnej, Citi Handlowy. Daje możliwość szybszego i zdecydowanie bardziej wygodnego sposobu  dokonywania transakcji. Wystarczy jedynie  telefon komórkowy i posiadanie aplikacji Citi Mobile.

FotoKasa jest kolejną innowacyjną funkcjonalnościa, wprowadzoną w ramach aplikacji Citi Mobile. Została uruchomiona  w październiku zeszłego roku. Działa w oparciu o  wykorzystanie właściwości aparatów cyfrowych znajdujących się w smartfonach. To pozwala na skanowanie kodów (2D), zawierających informacje dotyczące szczegółów przelewu. Po zeskanowaniu, dane z kodu 2D są weryfikowane i pojawiają się na zleceniu przelewu w aplikacji Citi Mobile.

PGNiG to kolejna firma, na fakturach której można znaleźć kody 2D pozwalające na dokonywanie płatności za pomocą FotoKasy. Inni partnerzy to między innymi: UPC, Netia, TP SA.

Więcej o szczegółach podpisania umowy  mówi Marcin Baś, Dyrektor ds. Współpracy z Klientem z Biura Rozwoju Bankowości Mobilnej w nagraniu dostępnym na kanale Citi Handlowy na You Tube.

Jak realizować przelew za pomocą FotoKasy można zobaczyć na kanale Citi Handlowy na YouTube.

Realizacja transakcji za pomocą FotoKasy:

Krok 1: Po zalogowaniu do aplikacji Citi Mobile trzeba kliknąć na ikonkę „FotoKasa”,
Krok 2: Należy zeskanować kod 2D z ekranu monitora (jesli faktura jest elektroniczna) lub z faktury papierowej,
Krok 3: Po weryfikacji szczegółowych informacji dotyczących przelewu (nazwa odbiorcy, numer rachunku odbiorcy płatności, kwota przelewu, tytuł), należy wybrać rachunek źródłowy, z którego powinna być dokonanan płatność,
Krok 4: By zakończyć transakcjię trzeba kliknąć przycisk  „potwierdzam”.

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej Citi Mobile można znaleźć na stronie http://www.citimobile.pl/ oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook i BLIP.

Bankowość mobilna Citi Mobile to jedna z trzech najlepszych propozycji na rynku według tygodnika Newsweek (Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka 2011”).

Źródło: Citi Handlowy