First Data Polska: kim jest bankowy klient przyszłości?
– Jak co roku zapraszamy naszych klientów z sektora bankowego na Laboratorium Przyszłości. Znów będziemy starali się przewidzieć nieznane, przekroczyć perspektywę dzisiejszych trendów i spojrzeć dalej – zaprasza Jolanta Rycerz, członek zarządu First Data Polska. – Tym razem poszukamy odpowiedzi na pytania – skąd przyszedł, jak ewoluuje i dokąd zmierza klient przyszłości banku.
Na początek inspiracje
Laboratorium Przyszłości 2018 rozpocznie się od wystąpień psychologa i konsultanta biznesu Wojciecha Herry: Przyszłość zaczyna się już dziś… Czyli jak zmiany społeczne, gospodarcze i technologiczne wpłyną na zachowania Klientów Przyszłości? oraz doradcy strategicznego Grega Albrechta: Future-proof: dlaczego warto myśleć o Kliencie Przyszłości i jak się na niego strategicznie przygotować? Zaproszeni goście nakreślą obraz nadchodzących zmian czekających rynki i konsumentów na tle technologicznej rzeczywistości.
Czas na warsztaty
Głównym punktem programu będą strategiczne warsztaty przeprowadzone przez firmę 4CF Strategic Foresight: Konsument Przyszłości: strategia w czasie rewolucji. Uczestnicy po raz kolejny będą pracować w grupach moderowanych przez facylitatorów 4CF i budować profil klienta przyszłości, łącząc prognozowane zjawiska społeczne wynikające z przeobrażeń technologicznych w zestaw cech i upodobań konsumenta. W efekcie powstaną typy klientów, nazwane wedle upodobań, sposobu spędzania czasu czy doświadczenia cyfrowego.
Na przebieg i zawartość agendy warsztatu uczestnicy mieli wpływ, wypełniając specjalną ankietę przed rozpoczęciem wydarzenia. Podobnie jak w poprzednich edycjach podsumowaniem warsztatów będzie raport.
Przyszłość już dziś
Własne innowacyjne projekty Banku Przyszłości i Sklepu Przyszłości, uwzględniające zachodzące zmiany w podejściu klientów do zakupów i finansów, zaprezentują specjalnie zaproszeni goście m.in. z ING Banku Śląskiego.
Najważniejsze informacje:
- Laboratorium Przyszłości First Data
- 20 listopada 2018, Warszawa
- Oficjalny hashtag wydarzenia #FDLab
Portal AleBank.pl i Miesięcznik Finansowy Bank jest patronem medialnym wydarzenia.