FICO powołuje Country Managera odpowiedzialnego za polski rynek

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

rybusiewicz.adam.250xFirma FICO (NYSE: FICO), wiodący dostawca narzędzi analitycznych i systemów decyzyjnych, ogłosiła, że Adam Rybusiewicz obejmie stanowisko zarządzającego sprzedażą w Polsce.

Decyzja ta jest elementem ekspansji FICO w Polsce w związku z dynamicznym wzrostem zapotrzebowania na rozwiązania analityczne wspomagające procesy decyzyjne i zarządzanie klientami.

Adam Rybusiewicz, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ma 15-letnie doświadczenie w obszarach zarządzania sprzedażą, zarządzania produktami oraz doradztwa strategicznego. Pracę w FICO rozpoczął w styczniu 2013 jako Client Development Manager, odpowiedzialny za zarządzanie portfelem klientów FICO Adeptra – spółki technologicznej przejętej przez FICO w 2012 roku. Doświadczenie zdobywał głównie w bankowości i firmach doradczych. Zajmował stanowiska menedżerskie w firmach takich, jak HSBC, Allianz i GE, gdzie odpowiadał za strategie produktowe, zarządzanie sprzedażą i rozwój biznesu. Jako konsultant doradzał firmom krajowym i zagranicznym w obszarze strategii i nowych rynków.

„FICO współpracuje już z sześcioma z dziesięciu największych polskich banków, wspierając je w zakresie rozwoju i strategii przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych” – mówi Adam Rybusiewicz – „Jesteśmy firmą innowacyjną, a moim zadaniem jest zapewnienie każdemu z klientów pełnego wachlarza korzyści, wynikających z zastosowania rozwiązań FICO we wszystkich możliwych obszarach: począwszy od marketingu, zarządzania relacjami, po zapobieganie wyłudzeniom i windykację”.

„Zapotrzebowanie na nasze rozwiązania wymaga zwiększenia obecności firmy na polskim rynku” – mówi Phillip Sertel, który kieruje działalnością FICO w Europie Centralnej i Wschodniej oraz w regionie DACH i Bliskiego Wschodu – „Adam doskonale zarządza relacjami z klientami, zna rynek finansowy i jego potrzeby, posiada wiedzę nt. innowacyjnych technologii – te umiejętności są niezbędne aby spełnić wymagania naszych obecnych i przyszłych klientów oraz umożliwić dalszy rozwój”.

Źródło: FICO