Ferratum Bank personalizuje komunikację marketingową

Ferratum Bank personalizuje komunikację marketingową
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ferratum Bank, instytucja bankowa będąca częścią międzynarodowej Grupy Ferratum, wybrał system automatyzacji marketingu SALESmanago.

Wykorzystując innowacyjną technologię zarządzania komunikacją z konsumentami firma będzie budować profile zainteresowań klientów banku i do ich indywidualnych potrzeb dostosowywać swój przekaz marketingowy.

SALESmanago jest pierwszym polskim i aktualnie największym w Europie Centralnej systemem do automatyzacji marketingu. Pozwala obsłużyć dotarcie do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-mail marketingu przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

Aktualnie obserwujemy umacniający się trend, w którym różnego rodzaju instytucje finansowe otwierają się na rozwiązania Marketing Automation. Dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży firmy oferujące szybkie pożyczki są w stanie zachować przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku. Ciekawi również pionierski charakter polskich oddziałów międzynarodowych firm, które jako pierwsze sięgają po rozwiązania Marketing Automation – mówi Marek Stopka, dyrektor ds. zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.

Nowoczesne narzędzie marketingowe

Ferratum Bank oferuje swoim klientom dwa rodzaje produktów: szybką pożyczkę udzielaną na maksymalnie 60 dni, dostępną pod marką Ekspres Kasa, oraz długoterminową +PlusPożyczkę na okres do 1 roku. Wdrożenie narzędzia SALESmanago umożliwia firmie monitorowanie i analizowanie zachowania osoby korzystającej ze stron internetowych banku oraz automatyczne dopasowanie kierowanego przekazu do obszaru jej zainteresowań i potrzeb.

Narzędzia automatyzacji marketingu stają się kluczowe w prowadzeniu dostosowanej do potrzeb, a więc skutecznej komunikacji marketingowej. Poprzez uelastycznienie schematu komunikacji firmy z klientem usprawniają również procesy sprzedażowe. Dopasowanie przekazu do indywidualnych oczekiwań każdego klienta Ferratum Banku pozwoli nam dotrzeć do niego z informacjami, których potrzebuje i  zaoferować usługę, której aktualnie szuka – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank.

Z SALESmanago korzysta już ponad 1000 firm w Polsce i zagranicą. Wśród klientów i użytkowników systemu są m.in. Getin Bank, Link4, Komputronik, Yves Rocher i Multikino.

Źródło: Ferratum Bank