Europa umacnia się w pozabankowej dystrybucji

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Grupa Europa w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2015 r. wypracowała 330 mln zł składki przypisanej brutto (wg MSR).

Spółka majątkowa o prawie 1/3 zwiększyła wolumen sprzedaży. To zasługa m.in. pozyskania nowych partnerów z sektora bankowego i branż pozafinansowych oraz rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi dystrybutorami ubezpieczeń. Europa Życie największą sprzedaż osiągnęła w kluczowej kategorii ubezpieczeń typu UFK, zwiększając ją niemal o 30 proc.

„W pierwszym kwartale istotnie umocniliśmy pozycję w segmencie ubezpieczeń MSP oraz w pozabankowych kanałach dystrybucji. Doświadczenia zdobyte podczas wieloletniej współpracy z bankami efektywnie transferujemy na inne branże i tam, podobnie jak wcześniej w bankach, osiągamy teraz dynamiczne wzrosty sprzedaży” – mówi Jacek Podoba, prezes Europy. W I kwartale grupa zwiększyła portfel klientów w kanałach alternatywnych. Dynamicznie rozwija ofertę ubezpieczeń m.in. dla klientów operatorów komórkowych oraz klientów sieci sprzedaży sprzętu IT, RTV i AGD, gdzie dostępna jest przedłużona ochrona na zakupione urządzenia.

Źródło: PIU