Europa o swoim know-how

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

europa.aktualny.02.400x185W I kwartale br. w Europie majątkowej niezmiennie istotną linią biznesową były ubezpieczenia dla sektora MSP. Ubezpieczyciel szybko reaguje na potrzeby przedsiębiorców i oferuje ubezpieczenia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grona klientów, skupionych w danym banku, np. nowatorskie ubezpieczenie stabilności finansowej.

Europa Życie w I kwartale 2014 r. wypracowała niemal podwójny wzrost sprzedaży ubezpieczeń o charakterze strukturyzowanym. Wpływ na to miała intensywna współpraca z dotychczasowymi partnerami bankowymi. Systematycznie rośnie także wolumen sprzedaży produktów ochronnych oferowanych wraz z kredytami hipotecznymi.

Grupa Europa swój sukces zbudowała na relacjach z bankami. „Umiejętność profilowania oferty dla poszczególnych partnerów biznesowych to nasze unikalne know-how, które sprawia, że od lat jesteśmy bardzo wyspecjalizowanym graczem” – mówi Jacek Podoba, prezes Europy. „Potrafimy dostrzec nisze rynkowe oraz zaproponować adekwatne do nich rozwiązania ubezpieczeniowe. Takim odkryciem są w ostatnim czasie nasze produkty dla branży leasingowej” – dodaje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń