Europ Assistance Polska wyróżniona Laurem Konsumenta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

dokument.pieczatka.01.250x1Europ Assistance Polska została doceniona przez konsumentów w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta 2013.

– Wyróżnienie to jest dla nas nie tylko powodem do zadowolenia i dumy, ale również zobowiązaniem do dalszego udoskonalania naszych usług i zwiększania satysfakcji naszych Partnerów i Klientów.  Naszym Klientom zapewniamy natychmiastową i profesjonalną pomoc, dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w czterech głównych obszarach: Zdrowie, Podróż, Dom i Rodzina oraz Samochód. W tych obszarach stale rozwijamy naszą ofertę, w oparciu o innowacyjne rozwiązania technologiczne, gwarantujące najwyższe standardy obsługi. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

Laur Konsumenta to ogólnopolski program konsumencki, wyróżniający firmy będące liderem w swojej branży. Selekcji zwycięzców dokonują sami konsumenci, co czyni program obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych i preferencjach Klientów.

Laur Konsumenta to nie jedyna nagroda przyznana w ostatnim czasie Europ Assistance Polska. Wyniki finansowe oraz dynamika rozwoju spółki zostały w 2013 roku po raz kolejny wyróżnione w rankingach Diamentów „Forbesa” oraz Gazel Biznesu „Pulsu Biznesu”.

Źródło: Grupa Europ Assistance