EFFIE Awards dla PKO Banku Polskiego
Srebrem i brązem zostały nagrodzone kampanie reklamowe PKO Banku Polskiego w tegorocznym konkursie EFFIE. W kategorii Business-To-Business wyróżniono reklamę z udziałem klientów korporacyjnych, a w sekcji Bankowości - spot promujący przejrzystą kartę kredytową.
Kolejny raz doceniona została konsekwentna i przejrzysta strategia marketingowa PKO Banku Polskiego. Jury tegorocznej edycji EFFIE doceniło kampanię promującą bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego „Razem widzimy więcej”, zrealizowaną we współpracy z klientami Banku – przedstawicielami renomowanych polskich firm z różnych branż i gałęzi gospodarki. W spotach i reklamach prasowych udział wzięli prezesi przedsiębiorstw takich jak, m.in. Paradyż, Sokołów, PESA czy Grupa Raben. Brąz otrzymał spot reklamowy przejrzystej karty kredytowej PKO Visa „Kamień z serca”. Zwyciężył on również w konkursie na „Najlepszą reklamę produktu kartowego wyemitowaną w polskich mediach” przyznaną podczas VII Konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2014.
– Kampania Bankowości Korporacyjnej jest dowodem na nasze bliskie relacje z klientami również korporacyjnymi. Prezesi największych spółek zgodzili się wziąć udział w naszej kampanii głównie dlatego, że mają dobre doświadczenia we współpracy z PKO Bankiem Polskim. Jak sami podkreślali jesteśmy z nimi nawet w najtrudniejszych czasach. Przejrzysta karta kredytowa to nie tylko efektywna kampania, ale również świetny produkt i doskonale zaprojektowana karta, która jest przejrzysta sama w sobie, jak i w zasadach jej eksploatacji. EFFIE to wielkie wyróżnienie i wielka przyjemność dla całego zespołu pracującego przy działaniach marketingowych naszego Banku – podkreśla Tomasz Marszałł, dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Działania marketingowe Banku mają realny wpływ na wzrost potencjału biznesowego Banku, co jest doceniane przez rynek. W tym roku PKO Bank Polski otrzymał także laur „Lampart 2015” za wyróżniające się kampanie reklamowe a w konkursie KTR nagrodzono dwa spoty Banku: „Palec” oraz „Nos”. Oba są elementami trwającej od ponad roku platformy komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego „Organizm, czyli bank z życia”. W ubiegłym roku, Bank również otrzymał EFFIE – złotą i brązową statuetkę oraz Grand Prix w kategorii Long Term Marketing Excellence. PKO Bank Polski w ciągu ostatnich 4 lat zdobył w sumie 6 statuetek EFFIE.
Magdalena Kopcińska