Comperia.pl sponsorem transmisji Mistrzostw Europy – EuroBasket 2015
Comperia.pl została sponsorem transmisji Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn - EuroBasket 2015 - z udziałem reprezentacji Polski i Marcina Gortata. Billboardy sponsorskie promujące porównywarkę lokat Comperia.pl będą emitowane przed, po oraz w trakcie wszystkich meczów wyświetlanych na antenie TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.
Porównywarka finansowa Comperia.pl jako sponsor transmisji Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn – EuroBasket 2015 w dniach od 5 do 20 września 2015 roku przeprowadzi telewizyjną kampanię reklamową z wykorzystaniem 8-sekundowych billboardów sponsorskich. Bohaterem kampanii jest porównywarka lokat (http://www.comperia.pl/lokaty_bankowe).
– Do tej pory nie realizowaliśmy kampanii telewizyjnych opartych o format billboardów sponsorskich, jednak wydarzenie takie jak Mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn – EuroBasket 2015, gdzie Polskę reprezentować będzie drużyna z udziałem gwiazdy NBA – Marcina Gortata, jest świetnym momentem, aby sprawdzić tę formę promocji. Reklamy Comperia.pl będą obecne przed, w trakcie i po każdym meczu, zaczynając od sobotniego meczu Polska – Bośnia Hercegowina (5 września), kończąc na finale EuroBasket 2015 (20 września) – wyjaśnia Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A. – W związku z nadchodzącą, kolejną edycją promocji Comperia Bonus, której bohaterem będzie lokata z gwarantowanym bonusem pieniężnym od Comperia.pl, podczas wrześniowej kampanii sponsorskiej promujemy markę Comperia.pl jako porównywarkę lokat. To wstęp do naszej nowej promocji – dodaje Adam Urbanowski.
Comperia.pl dotychczas przeprowadziła trzy kampanie telewizyjne. Na początku 2014 roku reklamowała porównywarkę kredytów w spocie pokazującym sąsiadów z różnymi podejściami do szukania najlepszego kredytu: pierwszy spotyka się z doradcami, drugi woli skorzystać z porównywarki Comperia.pl, oszczędzając przy tym czas i pieniądze (https://www.youtube.com/watch?v=2T2yDpZ4kxI). Kolejna kampania na wiosnę 2014 roku, pokazywała zadowoloną kobietę, która zawsze porównuje oferty bankowe na Comperia.pl, oszczędzając przy tym spore kwoty (https://www.youtube.com/watch?v=Bfk7DOSjxbU). Ostatnia kampania Comperia.pl miała miejsce wiosną 2015 roku, gdy porównywarka reklamowała nową markę – Comperia Bonus, promującą najlepsze konto osobiste z bonusem finansowym od Comperia.pl (https://www.youtube.com/watch?v=ATGaLChvB2o).
Więcej na www.comperia.pl
Agnieszka Oleszczuk
PR Manager
Comperia.pl S.A.