Dlaczego zmiana paradygmatu call center – contact center?

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.07-08.foto.078.550xCall center przestaje być cost center, a zaczyna być profit center - wypowiedź wiceprezesa Związku Banków Polskich Mieczysława Groszka to lapidarne podsumowanie VI edycji Finance Call Center. Dwudniowe spotkanie ekspertów, praktyków i dostawców technologii dla contact center sektora finansowego zorganizowane zostało przez Związek Banków Polskich, Radę Bankowości Elektronicznej ZBP oraz firmę Rener.

W inauguracyjnym przemówieniu wiceprezes ZBP Mieczysław Groszek zwrócił uwagę na wyjątkowe zaangażowanie uczestników forum – grupy tylko z pozoru hermetycznej, w rzeczywistości zaś stanowiącej jeden z przyczółków innowacyjności, nie tylko w dziedzinie stosowanych technologii. – To, czym państwo się zajmują, jest ważnym elementem biznesu bankowego – ale równocześnie świadczy bardzo dobrze o samoorganizacji tego środowiska. To Forum Call Center, które było w pewnym stopniu nieco zamkniętą grupą zainteresowania, okazuje się być po pierwsze…

Cały artykuł „Bank i Klient: Czas na zmianę paradygmatu” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Miesięcznika Finansowego BANK” – 2014/07-08

AC