Ludzie i pieniądze: Departament kadr.
ARTUR NIERADKO
Powołano go na stanowisko pierwszego zastępcy prezesa zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego. Pracę rozpoczął na początku lat 90. w Departamencie Zagranicznym Ministerstwa Finansów, gdzie m.in. przewodniczył negocjacjom w sprawie redukcji i restrukturyzacji zadłużenia zagranicznego Polski. Od 1992 do 2002 r. był związany z Bankiem Handlowym w Warszawie SA, gdzie w latach 2000-2002 pełnił funkcję wiceprezesa zarządu. W latach 1992-1995 jako zastępca dyrektora Departamentu Usług Agencyjnych był doradcą Pełnomocnika Rządu ds. Negocjacji z Bankami Komercyjnymi. Był m. in. odpowiedzialny za przeprowadzenie rynkowego wykupu długu z tytułu tzw. obligacji Brady'ego wyemitowanych przez Polskę w wyniku umowy z Klubem Londyńskim. Od 2003 r. prowadził własną działalność gospodarczą.
WŁADYSŁAW SĘDZIELSKI
W marcu objął stanowisko wiceprezesa zarządu TOTMES CAPITAL SA. Pracował wcześniej w Banku Pekao SA, gdzie w latach 1990-1999 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Departamentu Informatyki. Od 1999 do 2000 r. był doradcą prezesa zarządu Arcus Sp. z o.o. Od 2006 r. wiceprezes zarządu – dyrektor ds. rynków kapitałowych w B3System Spółka Akcyjna. Pełni ponadto funkcję członka zarządu w B3System Security Sp. z o.o., członka zarządu w 4Comway Sp. z o.o., przewodniczącego rady nadzorczej spółki Navipro Spółka z o.o. oraz przewodniczącego rady nadzorczej spółki HS Partner Pro-Test SA.
MARCIN LEDWOROWSKI
Wybrano go na stanowisko wiceprezesa zarządu InfoMonitora Biura Informacji Gospodarczej SA. Zastąpił na tym stanowisku Elżbietę Koszelow, która złożyła rezygnację. Nowy wiceprezes będzie odpowiedzialny za wizerunek, marketing i nowe produkty. Karierę zawodową rozpoczynał w firmach informatycznych w Bydgoszczy. Od 1994 do 2002 r. pełnił funkcje kierownicze w Banku Pocztowym SA. W latach 2002-2004 kierował rozwojem nowoczesnych usług finansowych i masowych płatności w Poczcie Polskiej. Następnie w ramach działalności konsultingowej realizował projekty w zakresie strategii i zarządzania oraz definiowania procesów biznesowych. W latach 2006-2007 piastował kierownicze stanowiska w pionach sprzedaży i marketingu nowych operatorów komórkowych GSM. Brał udział w tworzeniu marki Play (P4 sp. z o.o.) i Extreme Mobile (Centernet SA). Jest również współtwórcą firmy badawczej Neuralia wykorzystującej neuromarketing.
PABLO FUENTE
Rozpoczął pracę jako assistant director marketing and communications w The Riverside Company, z którą związany jest od 2008 r. Przed dołączeniem do Riverside Pablo Fuente spędził 4 lata w firmie Energizer, zajmując tam różne stanowiska, z których ostatnim było European Marketing Manager działu oświetleń i baterii specjalistycznych w Londynie. Wcześniej przez 8 lat pracował dla Pepsico w Madrycie, gdzie zajmował się zarządzaniem i sprzedażą produktu. Pełnił tam obowiązki m.in. Brand Managera marek takich, jak: Bitter Kas, Kasfruit oraz Grei. W Riverside awansowali także: Jeroen Lenssen (na stanowisko Senior Associate) oraz William Jaworski (Associate).
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI