Dawid Podsiadło wraca na scenę. Credit Agricole partnerem trasy koncertowej
Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do aktywności artystycznej. 6 czerwca ukazał się singiel „Małomiasteczkowy” zapowiadający trzecią płytę artysty. Powrotowi Dawida będzie towarzyszyć trasa koncertowa, której partnerem strategicznym jest bank Credit Agricole. Artysta odwiedzi tylko pięć miast i będą to jedyne klubowe koncerty Dawida w tym roku: 27.10 – Katowice (Spodek), 4.11 – Wrocław (Hala Ludowa), 23.11 – Kraków (Tauron Arena), 29.11 – Sopot (Ergo Arena), 8.12 – Warszawa (Torwar). Koncertom towarzyszyć będzie wyjątkowa oprawa wizualna, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić. Bilety na koncerty są już w sprzedaży.
Trasa promuje nowy album
Trasa będzie promować nowy album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r. Według deklaracji artysty będzie on wypełniony muzyką do tańca.
– Po dwóch solowych albumach, gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chce ludziom przekazać na tych nagraniach – wyznaje Dawid Podsiadło.
Wspólna kampania reklamowa
Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Credit Agricole z Dawidem Podsiadło. Od kwietnia artysta bierze udział w kampanii odświeżającej wizerunek banku i promującej nowe Konto dla Ciebie wraz z pakietem ubezpieczeń Pomoc dla Ciebie.
Czytaj także: Dawid Podsiadło w najnowszej kampanii Credit Agricole >>>
– Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą, jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Dawidem. M. in. dzięki niej udało nam się uruchomić ponad 50 tys. Kont dla Ciebie w ciągu zaledwie ośmiu tygodni.
– Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko wykorzystując jego wizerunek w naszych reklamach. Wspieramy również jego działania artystyczne, dlatego właśnie będziemy partnerem jego trasy koncertowej. Jest to kolejny etap odświeżania wizerunku naszej marki – dodaje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.
Źródło: Informacja prasowa Credit Agricole