Czym są podcasty biznesowe i dlaczego warto je nagrywać?
Czym się różni podcast od audycji radiowej i kto oraz w jakich okolicznościach go najczęściej słucha, o tym piszą eksperci Akademii Przedsiębiorcy.
Ich zdaniem podcast to doskonałe narzędzie uzupełniające działania promocyjne i marketingowe firmy. Jest ono bardzo chętnie wykorzystywane przez odbiorców np. podczas jazdy samochodem czy w czasie joggingu.
Jak nagrać, jak zmontować?
W jaki sposób nagrać podcast, jakie są potrzebne narzędzia i w jakich warunkach powinien być nagrywany, to tylko niektóre z pytań, na które udzielają odpowiedzi eksperci na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Wyjaśniają także, jak należy montować podcast, doradzają jaki program do montażu wybrać. Wskazują również platformy i media internetowe, na których warto umieścić linki do danego podcastu.
Potrzebna promocja podcastu
Eksperci doradzają co zrobić, aby potencjalni odbiorcy dowiedzieli się o istnieniu wyprodukowanego podcastu, i aby byli zainteresowani jego wysłuchaniem.
Więcej informacji w artykule Podcast w biznesie – kiedy warto nagrywać?