Credit Agricole z nową aplikacją mobilną
Nowa aplikacja „CA24 Mobile – pełna korzyści” oferuje unikatowe doświadczenie klienta. Ma niespotykany na polskim rynku interfejs użytkownika z wyjątkowymi elementami nawigacji jak karty akordeonu – na pierwszym ekranie, w których użytkownicy znajdą najpotrzebniejsze informacje; wysuwaną szufladę z historią transakcji czy menu dolne, które nieco łamie utarte schematy. Dzięki temu klienci szybciej i wygodniej zarządzą swoimi finansami. Nowi klienci dzięki tej aplikacji mogą także otworzyć konto w Credit Agricole – całkowicie zdalnie z użyciem biometrii.
Czytaj także: Testowaliśmy nową aplikację mobilną Credit Agricole >>>
Klub korzyści
Największym wyróżnikiem aplikacji jest Klub korzyści. Dzięki niemu klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek w blisko 10 000 miejsc. Propozycje te są dobierane i dopasowywane indywidualnie do każdego klienta. Klient widzi je już na swoim ekranie głównym w unikatowym na rynku rozwiązaniu, którą bank nazwał rzeką korzyści. Rzeka dosłownie płynie w aplikacji, a w niej płyną atrakcyjne zniżki. Aktualnie jest ich ponad 1400, a będzie jeszcze więcej. Klienci zrealizują rabaty w prosty sposób przez aplikację. Wystarczy wybrać ofertę. W przypadku sklepów internetowych aplikacja zapamięta kod rabatowy i przeniesie klienta na stronę sklepu. Oprócz rabatów na zakupy, w „rzece korzyści” klienci znajdą także spersonalizowane oferty produktów i usług banku, dostępne na specjalnych, bardzo atrakcyjnych warunkach.
– Właśnie rozpoczyna się kolejna epoka w historii naszego banku. Nowa aplikacja to dopiero początek. Wiemy, że doświadczenie w kanałach digital to jeden z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję i lojalność klientów – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole – Teraz czekamy na oceny klientów i dalej pracujemy nad rozwojem aplikacji.
Wkrótce dostęp do kolejnych produktów i usług
Credit Agricole jeszcze w tym roku planuje opublikować kolejną wersję „CA24 Mobile – pełna korzyści”. Bank wzbogaci ją o dostęp do kolejnych produktów i usług: fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia, zbliżeniowe płatności BLIK i prośbę o przelew dla BLIK P2P, a także opłaty za autostrady, parkingi. Pracuje także nad narzędziem do zarządzania finansami osobistymi (PFM – Personal Finance Management), które będzie wspierać klienta w codziennym zarządzaniu budżetem oraz jego planowaniu.
– Od lat podkreślamy rolę człowieka i technologii w naszym banku. Wierzę, że nasza aplikacja to udowadnia. Przygotowaliśmy ją w nowatorskiej technologii, dbając jednocześnie, aby klienci mieli łatwy i szybki dostęp do rozmowy z doradcą – mówi Philippe Enjalbal, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole.
Łatwy kontakt z doradcą
W nowej aplikacji klient ma także łatwy kontakt z doradcą: aby połączyć się z infolinią, wystarczy kliknąć jeden przycisk; można także zadać pytanie na czacie. Użytkownikowi w aplikacji asystuje sympatyczny avatar Dito. Wszystkie treści w aplikacji są napisane prostym, przyjaznym językiem, który szanuje każdą płeć i nikogo nie wyklucza. Aplikacja wspiera także osoby z wadami wzroku i występuje w wersji polskiej i angielskiej, a jeszcze w tym roku pojawi się też język ukraiński.
O złożoności i zaawansowaniu projektu, którego efektem jest aplikacja, świadczy liczba partnerów, którą bank zaprosił do współpracy. Byli to m.in: AkondLab; Autenti, Boston Consulting Group, Cloud Services, Deviniti, Efigence; Identt, LeanCode, NTT, Savangard, Smartware oraz The Heart. Warto podkreślić, że Credit Agricole jako pierwszy bank w Polsce przygotował aplikację dla klientów detalicznych w innowacyjnej technologii Flutter.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Natomiast już niedługo nowi klienci będą mogli pobrać wyłącznie nową wersję aplikacji.