Credit Agricole: w nowej aplikacji zdalnie założysz konto w banku
Proces jest całkowicie zdalny i bardzo prosty i zajmuje nie więcej niż kwadrans. Na początek trzeba ściągnąć aplikację CA24 Otwórz konto na swój telefon (można ją znaleźć w każdym sklepie z aplikacjami). Po uruchomieniu aplikacja poprosi klienta o zweryfikowanie tożsamości: trzeba zrobić sobie zdjęcie, a następnie zeskanować dowód osobisty. Aplikacja automatycznie sprawdzi autentyczność dowodu, a następnie porówna zdjęcie z dowodu ze zdjęciem żywego człowieka i zweryfikuje czy to jest ta sama osoba. Wymagane jest podanie również kilku ważnych informacji, m.in. adresu e-mail, numeru telefonu i adresu korespondencyjnego.
Etap podpisania umowy również odbywa się zdalnie
Etap podpisania umowy również odbywa się zdalnie – klient wpisuje kod pin przesłany na jego telefon i w ten sposób cały proces się kończy. Po otwarciu konta aplikację CA24 Otwórz Konto można odinstalować z telefonu i korzystać z usług banku przez zwykłą aplikację CA24 Mobile.
– Proces w pełni zdalnego otwarcia konta w naszym banku to odpowiedź na potrzeby klientów i także kolejny krok w rozwoju naszej bankowości elektronicznej. W połowie roku udostępniliśmy klientom nowy serwis internetowy CA24 eBank. Wcześniej dodaliśmy nowe usługi do aplikacji CA24 Mobile, jak płatności czy przelewy na telefon BLIK oraz płatności Apple Pay oraz Google Pay. Klienci bardzo dobrze przyjmują te nowości i bardzo chętnie z nich korzystają – mówi Philippe Enjalbal, wiceprezes Credit Agricole.
Czytaj także: The Heart i Mastercard uruchomiają spółkę Digital Gateways dedykowaną bankom >>>
Aplikacja powstała we współpracy z The Heart, korporacyjnym venture studio, budującym z międzynarodowymi firmami nowe spółki technologiczne. W aplikacji wykorzystywane są technologie dostarczone przez Autenti (platformę do podpisywania dokumentów online) oraz Identt (narzędzie do weryfikacji autentyczności dokumentów oraz tożsamości klientów).