Credit Agricole jako jedyny bank w Polsce z tytułem Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości
Kredyty ratalne Credit Agricole od wielu lat są chwalone i doceniane przez klientów. Bank pięciokrotnie był już nagradzany tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości, w 2021 r. zdobył także tytuł Lidera Dekady. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepszym markom i firmom działającym na polskim rynku, a ranking tworzony jest na podstawie opinii ponad 15 tys. aktywnych konsumentów.
Za co klienci docenili Credit Agricole?
Klienci doceniają Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i niskie oprocentowanie kredytów. Bank jest chwalony również za elastyczność w podejściu do potrzeb klientów i łatwość uzyskania kredytu. Wielu konsumentów korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.
– Kolejny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości potwierdza naszą silną pozycję na rynku kredytów ratalnych. Jesteśmy w tym segmencie ekspertami i coraz lepiej rozumiemy potrzeby klientów. Bardzo cieszymy się, że klienci to zauważają i doceniają – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w Credit Agricole. – Cieszymy się również z tego, że coraz więcej firm chce wspólnie z nami rozwijać swój biznes. Udostępnianie klientom płatności ratalnych jest bardzo silnym impulsem rozwojowym i po prostu się opłaca. Więc razem możemy dawać klientom jeszcze więcej korzyści.
Credit Agricole chce rozwijać ofertę kredytów ratalnych w MSP
Credit Agricole chce rozwijać ofertę kredytów ratalnych w małych i średnich firmach. Szczególną uwagę przykłada do współpracy z merchantami prowadzącymi działalność w Internecie. Jak przekonuje Tomasz Kamiński, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Partnerami, raty w sklepie internetowym to przynajmniej trzy korzyści dla sprzedających.
Czytaj także: Credit Agricole uruchamia Zielony Kredyt dla małych i średnich firm >>>
– Po pierwsze: zadowolenie odbiorców, raty należą bowiem do najbardziej popularnych i cenionych produktów finansowych Polaków. Po drugie: większa wartość koszyków. Dzięki płatnościom ratalnym klienci mogą kupić jednorazowo więcej towarów, również tych z wyższej półki cenowej. Po trzecie: większe zaufanie do sklepu. Duży międzynarodowy bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów i obsługiwana przez niego metoda płatności wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe.
Warto dodać, że kredyty ratalne Credit Agricole udzielane są w oparciu o stałą stopę oprocentowania, co oznacza, że wysokość miesięcznej raty nie zmienia się przez cały okres trwania umowy kredytowej.
– Zaletą kredytu o stałej stopie procentowej jest jego stabilność i przewidywalność. Raz ustalona wysokość oprocentowania nie zmienia się przez cały ustalony z bankiem okres. Niezależnie od tego, co się będzie działo w gospodarce i niezależnie od tego, ile razy jeszcze Rada Polityki Pieniężnej podwyższy stopy procentowe, u nas wysokość raty się nie zmieni. Dzięki temu zawsze znana jest całkowita kwota, jaką trzeba oddać bankowi i nigdy nie będzie tu żadnych niespodzianek – wyjaśnia Tomasz Kamiński.
Gwarancja stałej raty w Credit Agricole dotyczy – oprócz kredytów ratalnych – także wszystkich kredytów gotówkowych i samochodowych, kredytów konsolidacyjnych, a także spłat ratalnych zadłużenia karty kredytowej.