Comperia.pl wprowadza płatności odroczone od Twisto
Płatności odroczone umożliwiają kupującemu przesunięcie płatności za zakupy nawet o kilka tygodni, bez formalności i dodatkowych kosztów. Według badania KRD o tej nowatorskiej usłudze słyszała blisko połowa Polaków, a korzystało już 15 proc. respondentów.
Na polskim rynku to rozwiązanie oferuje m.in. Twisto, jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Płatności od Twisto w swoich bramkach płatniczych udostępniają ING Bank Śląski (bramka płatnicza imoje) oraz PayU. Dzięki temu Twisto dociera do klientów kilkunastu tysięcy e-sklepów, m.in. NewBalance, RTV Euro AGD, Ochnik, Diverse, Venezia, Unisono, OleOle, W.Kruk i PizzaHut.
Czytaj także: Dzięki integracji z PayU płatności Twisto udostępnione w 10 tys. nowych e-sklepów w II kw. >>>
Teraz do grona partnerów Twisto dołączyła Comperia.pl.
– Wdrożenie Twisto do portfela metod płatności oferowanych przez Comperię to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju w Polsce i szerzej w CEE, gdzie umacniamy pozycję lidera. Bardzo się cieszymy, że Comperia zdecydowała się wybrać Twisto jako dostawcę odroczonych płatności, doceniając oferowane przez nas rozwiązanie – mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
– Cieszymy się bardzo ze współpracy z tak renomowanym partnerem, jak Twisto. To jeden z liderów BNPL w naszej części Europy. Jako Comperia.pl skutecznie realizujemy nasz cel, by stać się największym polskim marketplacem płatności, integrującym rozwiązania najlepiej dopasowane do e-konsumenta. Finansowanie zakupów w modelu “kup teraz, zapłać później” będzie dobrym uzupełnieniem różnych form płatności, które oferujemy klientom e-commerce – komentuje Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.
Za pośrednictwem ComperiaRaty można otrzymać kredyt, raty zero procent oraz skorzystać z płatności odroczonych. Oferty, które wyświetlają się klientom dopasowane są do ich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych.
Ambitne plany e-commerce
Jeszcze w tym miesiącu Comperia planuje pokazać swój nowy produkt, skierowany tylko do sklepów internetowych.
Współpraca z wiodącym dostawcą płatności odroczonych była ostatnim brakującym ogniwem. Pracujemy też nad limitem odnawialnym, aby móc oferować wszystkie możliwe opcje płatności.
– zdradza Paweł Szukalski.
Comperia swoje rozwiązanie integrujące różne sposoby płatności wdrożyła już m.in. w Kliniki.pl, Airpress.pl czy Otomoto.pl i jest w fazie pozyskiwanie kolejnych podmiotów e-commerce do współpracy.