Compensa: nowy standard likwidacji szkód komunikacyjnych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Tomasz Borowski, rzecznik prasowy Compensy, mówi, że ubezpieczyciel chce podnosić jakość usług oferowanych klientom. "Dowodem na to jest nowy standard likwidacji szkody komunikacyjnej w Compensie. Zależy nam, żeby osoby poszkodowane, mogły w miarę możliwości szybko wracać do normalnego funkcjonowania sprzed zdarzenia" - podkreśla. Nowy standard likwidacji to: fachowy rzeczoznawca wyceniający szkodę od ręki, pakiet dokumentów ograniczony do minimum, wszystkie formalności załatwione w zaledwie kilka dni. Poszkodowany może otrzymać zwrot kosztów już po kilku dniach.

W ramach nowego standardu od momentu zgłoszenia szkody do przyjazdu rzeczoznawcy nie mijają więcej niż dwa dni. Podczas spotkania, dzięki nowoczesnym narzędziom informatycznym, rzeczoznawca sporządza wymaganą przez ubezpieczyciela dokumentację oraz wycenia wysokość szkody. „Sprawna realizacja leży w interesie obu stron, dlatego partnerstwo jest kluczem do szybkiego otrzymania odszkodowania” – zaznacza Włodzimierz Lewandowski, pełnomocnik zarządu Compensy ds. technicznej likwidacji szkód.

Compensa jest częścią Vienna Insurance Group z siedzibą w Wiedniu. Vienna Insurance Group jest w Europie Środkowo-Wschodniej jedną z największych grup ubezpieczeniowych.

Źródło: PIU