Co jest potrzebne do promocji własnego biznesu agroturystycznego?

Co jest potrzebne do promocji własnego biznesu agroturystycznego?
Fot. stock.adobe.com / bnorbert3
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jak wypromować swój biznes agroturystyczny doradzają eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.

Reklama w Internecie nie wystarczy do wypromowania własnego gospodarstwa agroturystycznego, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Zwracają uwagę, że należy zacząć od zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej.

Podkreślają jednak, że aby móc się promować trzeba tak prowadzić agroturystykę, aby jej klienci byli zadowoleni, bowiem polecenia od klientów są zasadniczym elementem promocyjnym w tym specyficznym biznesie.

Co jest ważne w prowadzeniu agrobiznesu?

Eksperci wskazują na te elementy agroturystyki, które są ważne z punktu widzenia klientów. Są to m.in.: atrakcyjne menu, różne udogodnienia dla dorosłych i dzieci, i  oczywiście przyjazne oraz wygodne formy płatności.

Bezdyskusyjne jest to, że prowadzący agroturystykę musi mieć własną stronę internetową i dobrze opisaną swoją ofertę.

Kiedy te warunki są spełnione można przystąpić do promocji własnego biznesu.

Promocja agrobiznesu w 10 punktach

Autorzy artykułu „Jak wypromować swoje gospodarstwo agroturystyczne?” wskazują w 10 punktach jak należy taką promocję prowadzić i z jakich narzędzi korzystać.

Wśród nich wymieniają m.in.: oczywiście media społecznościowe,  ale także Google maps i portale turystyczne. Więcej informacji w Akademii Przedsiębiorcy.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB