Citi Handlowy wprowadza mobilną autoryzację w aplikacji Citi Mobile
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci Citi Handlowy nie muszą już przepisywać kodów autoryzacyjnych wysyłanych w wiadomości SMS, co zwiększa wygodę dokonywania transakcji i skraca ich czas. Zlecając transakcję w systemie bankowości elektronicznej Citibank Online klient otrzymuje na telefon komórkowy powiadomienie ze szczegółami danej transakcji: kwotą, nazwą odbiorcy przelewu i czterema ostatnimi cyframi numeru rachunku, na który zlecany jest przelew. Jeśli dane są poprawne, taką transakcję wystarczy potwierdzić nadanym przez siebie 6-cyfrowym kodem Citi Mobile® Token PIN i w ten sposób autoryzować transakcję.
Czytaj także: Citi Handlowy: automatyczne rozliczenie płatności w walutach obcych >>>
Jak uruchomić autoryzację mobilną?
Mobilna autoryzacja jest dostępna dla klientów, którzy mają zainstalowaną aplikację Citi Mobile®. Aby uruchomić autoryzację mobilną, należy w aplikacji aktywować usługę Citi Mobile® Token i ustawić indywidualny Citi Mobile® Token PIN (6-cyfrowy kod do uwierzytelniania operacji) oraz włączyć usługę otrzymywania powiadomień z aplikacji Citi Mobile.
Bezpieczeństwo transakcji
Nowy sposób autoryzacji zapewnia najwyższe bezpieczeństwo transakcji. Każdorazowe powiadomienie o autoryzacji operacji wymaga podania Citi Mobile® Token PIN do jej autoryzowania, co uniemożliwia uwierzytelnienie transakcji np. w przypadku zgubienia telefonu.
Nowa wersja aplikacji Citi Mobile® z funkcją mobilnej autoryzacji jest już dostępna w sklepach AppStore i Google Play.