Citi Handlowy uruchomił mobilne placówki na lato
– Chcemy wykorzystać potencjał wakacyjnych imprez plenerowych, które niejednokrotnie gromadzą setki tysięcy osób. Dlatego wyruszamy ze Smart Mini w podróż po wakacyjnej mapie największych imprez w Polsce. Mamy nadzieję spotkać tam naszych klientów. W każdej z tych miejscowości zbudujemy obok Smart Mini atrakcyjną strefę wypoczynku i rozrywki. To pierwszy na polskim rynku tego typu format wakacyjnych, mobilnych placówek bankowych – mówi Robert Kabziński, szef Biura Planowania Akcji Sprzedażowych.
Nowa mobilna koncepcja Smart Mini zakłada połączenie mobilnej placówki bankowej z przestrzenią rozrywki i wypoczynku, co doskonale wpisuje się w charakter wydarzeń, którym ma towarzyszyć. Na miejscu będzie można zapoznać się z ofertą produktową banku. Dzięki aplikacji na tablety klienci będą mogli przy wsparciu doradców od ręki złożyć aplikację o konto, kartę kredytową lub pożyczkę. Do dyspozycji klientów oddane zostaną dwie strefy rozrywki – strefa wypoczynku, gdzie na leżakach będzie można odpocząć, skorzystać z bezpłatnej sieci Wifi czy też napić się kawy lub lemoniady. Bank udostępni także specjalną przestrzeń eventową, w której klienci będą mogli zobaczyć spektakularne widowiska artystyczne, jak pokazy laserów czy video mapping. Całość zajmować będzie powierzchnię 350 m2.
Roadshow Smart Mini organizowany jest w dwudziestą rocznicę wprowadzenia na polski rynek pierwszej, honorowanej na całym świecie karty kredytowej.
Od czerwca do sierpnia bank będzie obecny ze swoim Smart Mini na największych wydarzeniach w 10 miastach w całej Polsce. Swój wakacyjny tour Citi Handlowy rozpoczął 3 czerwca w Zielonej Górze. Kolejne miejscowości, do których zawita to m.in. Warszawa, Kraków, Piotrków Trybunalski, Grunwald, Gdynia.
Bank posiada obecnie 3 placówki typu Smart Mini zlokalizowane w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, oraz 16 placówek typu Smart.
Citi Handlowy