Citi Handlowy: nowa aplikacja mobilna już dostępna dla klientów
Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel, klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.
Czytaj także: Citi Handlowy: karta kredytowa w mniej niż pół godziny dzięki biometrii i analizie danych >>>
Lista nowych funkcjonalności obejmuje m.in.:
· Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać tutaj;
· Aktywację karty w aplikacji;
· Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;
· Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;
· Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.
Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu.
Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w marcu module dla kart kredytowych.