Citi Handlowy: nowa aplikacja mobilna już dostępna dla klientów

Citi Handlowy: nowa aplikacja mobilna już dostępna dla klientów
Aplikacja mobilna Citi Handlowy Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Citi Handlowy wdrożył nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Aplikacja w odświeżonej szacie graficznej będzie powiązana z urządzeniem mobilnym i zwiększy bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.

Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji @Citi_Handlowy została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu #CitiHandlowy

Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel, klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.

Czytaj także: Citi Handlowy: karta kredytowa w mniej niż pół godziny dzięki biometrii i analizie danych >>>

Lista nowych funkcjonalności obejmuje m.in.:

·       Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać tutaj;

·       Aktywację karty w aplikacji;

·       Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;

·       Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;

·       Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.

Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu. 

Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w  marcu module dla kart kredytowych.

Źródło: Citi Handlowy