Cisco podsumowuje rok 2012 i przedstawia główne obszary zainteresowań na rok 2013

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nowe.technologie.04.250x167Aktywny udział w tworzeniu cyfrowej infrastruktury w Polsce, wzmocnienie obecności w poszczególnych województwach, a także koncentracja na pięciu kluczowych obszarach technologicznych firmy - to główne zadania Cisco na rok 2013. Tym samym, światowy lider rozwiązań sieciowych chce dalej ugruntowywać swoją silną pozycję na polskim rynku IT.

Dariusz Fabiszewski, dyrektor generalny Cisco System Poland, podsumowując rok 2012 wymienił otwarcie Cisco Global Support Centre w Krakowie – jako jedno z najbardziej doniosłych wydarzeń dla firmy tego roku. Ośrodek Cisco wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i zaawansowanej komunikacji został włączony w globalną sieć podobnych centrów, w ramach której od maja br. świadczy usługi zarówno partnerom, jak i klientom wewnętrznym oraz zewnętrznym, w tym Cisco Services, a także wspiera działalność operacyjną firmy. Cisco Global Support Center w Krakowie należy do sieci centrów wsparcia obejmującej swoim zasięgiem wszystkie kontynenty i zajmuje się obsługą klientów firmy Cisco z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR).

Jak podkreślił Dariusz Fabiszewski, w działaniach Cisco zaplanowanych na 2013 rok, szczególny nacisk będzie kładziony na rozwój obszarów związanych z centrami przetwarzania danych (data centre), wirtualizacją zasobów oraz – przy ścisłej współpracy z partnerami – z rozwojem usług z tzw. „chmury”.

Cisco pozostaje liderem w szeregu obszarów, takich jak routing i switching, zintegrowana komunikacja, łączność bezprzewodowa, czy zabezpieczenia sieciowe, ale w 2013 roku chcemy szczególnie skoncentrować się na rozwoju data centre, cloud computing oraz wirtualizacji zasobów, które uznajemy za najbardziej obiecujące trendy na polskim rynku IT.” – tłumaczy Dariusz Fabiszewski – „Jedynie 3 lata wystarczyły, by Cisco Systems uzyskało wiodącą pozycję w zakresie rozwiązań z zakresu data centre. Dzięki coraz większemu zainteresowaniu tym typem usług w Polsce, proponujemy polskim partnerom i klientom innowacyjne rozwiązania na najwyższym światowym poziomie” – dodaje.

Omawiając znaczenie aktywnego zaangażowania Cisco w budowę infrastruktury cyfrowej w Polsce, Dariusz Fabiszewski zwrócił uwagę na wpływ szerokopasmowego internetu na rozwój ekonomiczny oraz ścisłą korelację pomiędzy wdrażaniem rozwiązań sieciowych ze wzrostem poziomu produktywności i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na lokalnych i międzynarodowych rynkach.

Obecnie, po 17 latach działalności firmy w Polsce, Cisco stworzyło środowisko relacji biznesowych nawiązując współpracę z blisko 1000 partnerami oferując rozwiązania dopasowane do każdego typu przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość czy profil działalności. Rozwiązania Cisco funkcjonują zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach (SME), oraz w dużych, m.in. w firmach z branży energetycznej, sektora bankowego, jak również w instytucjach administracji publicznej. Technologia Cisco jest wykorzystywana przez większość firm telekomunikacyjnych.

Cisco w Polsce – pobierz.

Źródło: Cisco