CASH-BACK – kredyt gotówkowy w eurobanku
eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowość na polskim rynku - kredyt gotówkowy z bonusem finansowym - zwrotem części raty. Aktualnej promocji będą towarzyszyć spoty reklamowe z Piotrem Adamczykiem w roli gwiazdy światowego tenisa oraz mistrza szachów.
CASH-BACK to unikalne rozwiązanie wśród pożyczek gotówkowych. Mechanizm pozwala klientom spłacającym ratę terminowo, otrzymać na konto lub w gotówce bonus finansowy – zwrot odsetek o równowartości 5% każdej raty.
Część każdej raty wraca
Oferta promocyjna jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Promocja wystartowała 30 września i potrwa do 31 grudnia br. Osoby zainteresowane ofertą mogą wnioskować o kredyt w kwocie do 40 000 zł, którego spłata może zostać rozłożona nawet na 84 miesiące. Jeśli klient spóźni się z płatnością raty, w danym miesiącu nie otrzyma bonusu. W kolejnych miesiącach może jednak nadal korzystać z promocji.
– Kredyt CASH-BACK jest prosty i nowoczesny. Zgodnie z warunkami promocji eurobank wynagradza rzetelność klientów, zwracając 5% każdej raty – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe – Jesteśmy pionierami tego typu rozwiązania dla kredytów gotówkowych na polskim rynku – dodaje.
Klienci mogą samodzielnie wybrać dzień spłaty raty, a także otrzymywać SMS-y przypominające o tym terminie. Raz w roku mogą również skorzystać z wakacji kredytowych, czyli zawieszenia spłaty części kapitałowej raty kredytu w wybranym przez siebie momencie. Dodatkowo do dyspozycji mają aplikację mobilną, za pośrednictwem której mogą sprawdzić informacje o kredycie.
Adamczyk w turnieju CASH-BACK
Spoty reklamowe promujące kredyt gotówkowy CASH-BACK utrzymane są w sportowej ale i humorystycznej konwencji. Akcja pierwszej reklamy, którą można zobaczyć w telewizji już od 1 października, rozgrywa się na wypełnionym po brzegi stadionie tenisowym. To kolejna niestandardowa metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Tym razem zobaczymy go na szklanym ekranie w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego.
– Udział w spotach reklamowych eurobanku to dla mnie za każdym razem wielkie wyzwanie aktorskie. Tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wcielenia się w rolę gwiazdy kortów tenisowych i to w podwójnym wydaniu – w meczu z samym sobą. Na szczęście nie był to mój pierwszy kontakt z rakietą tenisową – tak Piotr Adamczyk komentuje swój udział w najnowszym spocie reklamowym eurobanku.
Nowa kampania eurobanku oddaje ideę promocji CASH-BACK. Niekonwencjonalność i dynamika spotu nawiązuje do innowacyjności i unikalności kredytu gotówkowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.
Źródło: Euro Bank SA