Carrefour wiceliderem wśród hipermarketów
Carrefour jest drugą najchętniej odwiedzaną siecią wśród hipermarketów w Polsce - wynika z sondy przeprowadzonej od 1 lutego do 3 marca br. przez portal PrzegladHandlowy.pl.
Wynik, jaki osiągnęła sieć hipermarketów Carrefour stanowi odzwierciedlenie przemyślanych działań prowadzonych przez firmę, które opierają się na dostosowywaniu oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Spółka dokłada starań, aby różnicować asortyment poszczególnych sklepów w zależności od warunków ekonomicznych panujących w konkretnych miastach, czy dzielnicach.
– Pozycja wicelidera wśród najchętniej odwiedzanych hipermarketów w Polsce pokazuje nam, że strategia naszego działania podąża w dobrą stronę, a jednocześnie motywuje do dalszej pracy nad doskonaleniem naszej oferty – mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Carrefour Polska.
W warunkach obecnej koniunktury gospodarczej wielu klientów przy wyborze danej sieci handlowej kieruje się poziomem cen. W odpowiedzi Carrefour kontynuuje agresywną politykę cenową, dzięki której zwiększa się siła nabywcza klientów. Równie ważną przewagą konkurencyjną firmy jest znakomita relacja jakości do ceny, co – jak pokazała sonda – zostaje doceniane przez klientów i przekłada się na ich decyzje zakupowe.
Odpowiedzi na pytanie „W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?” udzieliło 414 internautów, którzy swojego faworyta mogli wybierać spośród 17 największych sieci handlowych w Polsce.
Źródło: Carrefour Polska