BusinessNet Banku BPH – ergonomia w nowej odsłonie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bph.01.250x82Klienci biznesowi i korporacyjni Banku BPH mogą juz korzystać z nowej, zoptymalizowanej wersji systemu bankowości internetowej BusinessNet. Zmieniony został m.in. układ menu i sposób nawigacji. Wszystko po to, aby podnieść ergonomię i zwiększyć komfort użytkownika w codziennej pracy z systemem.

Klienci już teraz mogą wybrać jedną z dwóch dostępnych wersji systemu – po zalogowaniu się do platformy BusinessNet mogą pozostać przy klasycznym wyglądzie i funkcjonalnościach serwisu lub wybrać całkowicie nową, uproszczoną jego odsłonę. Mają też możliwość zaprojektowania własnej wersji strony startowej, a także wyboru nowych funkcjonalności, m.in. przelewu M@kler czy funkcji powiadomień. Zmieniony został też pulpit (strona startowa) systemu BusinessNet, tak, by korzystanie i wykonywanie transakcji było dla przedsiębiorców jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne. To sam użytkownik tworzy jego wygląd – po zalogowaniu do systemu zaznacza informacje, które chciałby w nim widzieć. Na pulpicie znajduje się również szereg boksów ułatwiających korzystanie z systemu, m.in. nowo dodana funkcjonalność „Na skróty”, kalendarz, szybki dostęp do opcji Moje finanse, czy historii rachunku.

Przy pracach nad systemem położyliśmy nacisk na poprawę jego ergonomii i elastyczności. Istotne było dla nas to, aby był on prosty w obsłudze i aby użytkownik mógł samodzielnie zdecydować  czy wybiera prostszą  wersję aplikacji, czy też decyduje się na opcję pełną z bardziej rozbudowanym interfejsem –  powiedział Jerzy Zań, dyrektor zarządzający Obszarem Bankowości Transakcyjnej w Banku BPH.

Zmiany zaprojektowane zostały tak, by były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. Wszystkie wprowadzone udoskonalenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze zaspokojenie potrzeb Klientów o różnej specyfice działalności. Nowa odsłona systemu BusinessNet to ukłon zarówno w kierunku Klientów korporacyjnych, jak i małych i średnich firm. To także kolejny krok w celu usprawnienia procesu obsługi i oferty bankowej dla Klientów biznesowych i korporacyjnych.

Taka konstrukcja oferowanych przez Bank BPH produktów jest kolejnym dowodem potwierdzającym pozycjonowanie „Po prostu fair”. Wprowadzone modyfikacje mają też na celu ułatwienie rozwoju, zwiększenie przychodów firm, a tym samym konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Karolina Tomczyk