BRE Bank planuje zastąpić marką „mBanku” pozostałe marki grupy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mBank.01.250x75BRE Bank planuje do końca 2013 roku zastąpić marką "mBanku" pozostałe marki grupy i planuje stworzyć sieć uniwersalnych oddziałów - poinformował Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku. - Chcemy lepiej wykorzystać infrastrukturę banku, chcemy zdywersyfikować źródła finansowania, mieć więcej kredytów złotowych z wyższą marżą. Będziemy nadal nastawieni na akwizycję młodych klientów - powiedział Stypułkowski.

– Planujemy unifikację brandów, których używamy. Z naszych badań wynikało, że największy potencjał rozwojowy ma mBank, stąd pozostałe marki zostaną zastąpione tą marką. Oczekujemy, że pełna integracja marek nastąpi z końcem 2013, więc w praktyce od początku 2014 roku będziemy funkcjonowali pod jednym brandem – dodał.