Branża nieruchomości komercyjnych zaprasza na IV Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej
Zebrane środki zostaną przeznaczone na pomoc podopiecznym fundacji "Nasze Dzieci" przy Klinice Onkologii w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie.
1 sierpnia, w czwartek, w warszawskim klubie La Playa Music Bar (Wybrzeże Helskie 1/5), firmy z branży nieruchomości komercyjnych zmierzą się ze sobą w corocznym Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej. To już czwarta edycja wydarzenia organizowanego przez Jones Lang LaSalle. Całkowity dochód z imprezy zostanie przekazany na fundację „Nasze Dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych.
W turnieju weźmie udział rekordowa liczba 24 drużyn z wiodących firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, takich jak: BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Deloitte, DTZ, ECE Polska, ECI Group, Ghelamco, Grupa Capital Park, Hochtief Development Poland, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Neinver, MGPA, MLP Group, Panattoni Europe, Portico Investments, Prologis, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit oraz Warbud.
Wieczorem pracownicy wszystkich firm zaangażowanych w rozgrywki spotkają się na imprezie plenerowej, której rozpoczęcie planowane jest na 18:00.
Organizatorzy zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w wydarzeniu i kibicowaniu drużynom. Impreza rozpoczyna się o godz. 10.00 (rejestracja), rozgrywki ruszają o 11.00. Wstęp na turniej jest wolny dla wszystkich chętnych. Dla wygody gości z dziećmi przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia zorganizuje różne atrakcje dla najmłodszych, takie jak m.in. wioska piracka.
Sponsorami tegorocznej edycji turnieju są firmy: Agencja Plastica, Balmain Asset Management, Copy General, Daunpol, F1Karting, Grycan, Helios, Hilton Gdańsk, Holmes Place, IQ Production, MLP Group, Mielżyński Wine Spirits Specialties, Nestle, Pleasure & Spa, Przedszkola Pomarańczowa Ciuchcia, Prologis, SEGRO, Stewart Title Limited, Radisson Blu, Super-Pharm, Teatr Capitol, The Westin Warsaw oraz Zumba Poland.
Patronami medialnymi wydarzenia są: Eurobuild CEE, Poland Today, Shopping Center Poland; Retailnet.pl oraz Warsaw Business Journal.
W zeszłorocznym turnieju uczestniczyło około 500 osób z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce wraz z rodzinami. W trakcie imprezy zebrano ponad 100 000 zł.
Źródło: Jones Lang LaSalle