Branża nieruchomości komercyjnych zagrała o charytatywny rekord
Prawie 187 000 zł na rzecz fundacji Happy Kids zebrano w trakcie jubileuszowego, piątego Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych. W wydarzeniu zorganizowanym przez JLL wzięło udział 1 000 osób, w tym 224 zawodników w 32 zespołach.
31 lipca, w warszawskim klubie La Playa Music Bar odbyła się piąta, jubileuszowa edycja Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych, zorganizowana przez międzynarodową firmę doradczą JLL. W wydarzeniu uczestniczyło aż 1 000 przedstawicieli sektora. W trakcie rozgrywek zebrano rekordową kwotę prawie 187 000 złotych, która została przekazana fundacji Happy Kids na budowę Domu Rodzinnego w Dąbrówce pod Zgierzem. Czek z rąk Tomasza Trzósło, Dyrektora Zarządzającego JLL w Polsce, odebrał Aleksander Kartasiński, Prezes Zarządu Fundacji Happy Kids.
Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce, skomentował: „Piąta, jubileuszowa edycja Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych przyniosła same rekordy. 32 drużyny, 224 zawodników, łącznie ok. 1000 kibiców i gości, prawie 70 firm wspierających wydarzenie, ale przede wszystkim najwyższą zebraną do tej pory kwotę – prawie 187 000 zł., która została przekazana fundacji Happy Kids. Cieszymy się ze znakomitego wyniku i bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom, graczom, partnerom i sponsorom za udział w tym niezapomnianym wydarzeniu, za zaangażowanie, wsparcie i współpracę. Do zobaczenia za rok”.
W jubileuszowych zawodach wzięła udział rekordowa liczba 32 drużyn (224 zawodników) reprezentujących zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy związane z szeroko pojętym sektorem nieruchomości, takie jak Adgar Poland, Balmain Asset Management, BlackRock, BNP Paribas Real Estate, Capital Park, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, Dentons/VALAD, DTZ, Echo Investment, ECI, Evigo, Ghelamco, HB Reavis, Heitman, JLL, Knight Frank, Kulczyk Silverstein Properties, MLP Group, Multi Development Poland, NAI Estate Fellows, Neinver, Panattoni Europe, Prologis, PZU Inwestycje, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit wraz z TPA Horwath, Unibail-Rodamco oraz Warbud. Po zaciętych rozgrywkach pierwsze miejsce w turnieju zdobyła drużyna złożona z przedstawicieli firm TriGranit i TPA Horwath.
Sponsorami tegorocznej, piątej już edycji Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych były: AB FOTO, Batida, Cinnabon, Copy General, Europilot, F1Karting, Flyspot, Fundacja im. Feliksa Stamma, Fundacja Tesco Dzieciom, Grycan, Helios, House of Tudor, La Playa Music Bar, Medicover, Mielżyński Wine Spirits Specialities, Och Teatr, Portico Investments, Prime Property Marketing, Prologis, Radisson Blu, Salad Story, Sign System, Stewart Title Limited, Tara HR Consulting, Teatr Guliwer, Teatr Kamienica, Top Secret, Warszawskie Centrum Atletyki, The Westin Warsaw.
Patronatu medialnego udzieliły takie tytuły jak: EurobuildCEE, Nowa Warszawa, Outsourcing & More, Outsourcing Portal, Poland Today, Property News, Retailnet, Shopping Center Poland, Tereny Inwestycyjne Info oraz Warsaw Business Journal Observer.
Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych to niezapomniane wydarzenie, które już na stałe wpisało się w harmonogram najważniejszych wydarzeń w sektorze. Organizatorem imprezy jest firma JLL. Rosnąca z roku na rok popularność Turnieju, wykraczająca poza sektor, pokazuje rosnącą rolę społecznej odpowiedzialności biznesu jako coraz istotniejszego elementu kultury organizacyjnej firm.
Źródło: JLL